כל כתבי חדשות 12 פרגנו לנתניהו - חוץ מאחד

עיתונאי חדשות 12 פרגנו ברשתות החברתיות ובאולפן הטלוויזיה לראש הממשלה לאחר נאומו בקונגרס. יגאל מוסקו: "בלי הסתייגות - נאום מעולה. תורם להסברה של ישראל בעולם מבולבל וצבוע שהפך אותנו לפושעי מלחמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/24 10:34 יט בתמוז התשפד

כל כתבי חדשות 12 פרגנו לנתניהו - חוץ מאחד
חדשות 12, ארכיון | , צילום: Arie Leib Abrams,Flash90

הנאום של ראש הממשלה בנימין נתניהו שהתקיים אתמול (ד') בקונגרס ממשיך לעורר הדים. עיתונאי חדשות 12, עופר חדד ויגאל מוסקו פרגנו לנתניהו ברשתות החברתיות לאחר הנאום. מוסקו כתב: "בלי הסתייגות - נאום מעולה. תורם להסברה של ישראל בעולם מבולבל וצבוע שהפך אותנו לפושעי מלחמה".

חדד הוסיף על דבריו: "ככה פשוט". עיתונאי חדשות 14, ינון מגל הגיב על תשובת העיתונאי: "תלמד ממנו. לא לפחד לומר את דעתך". חדד עקץ את עיתונאי חדשות 14 בחזרה: "מי שהולך בקו ישר לא סופר לייקים".

נתניהו בקונגרס, הערב

נתניהו בקונגרס | צילום: צילום מסך

עיתונאי חדשות 12 פרגנו לנתניהו, חוץ מיאיר שרקי

עיתונאי חדשות 12 הוסיפו לפרגן לנתניהו באולפן החדשות. הכתב המדיני, ירון אברהם שהצטרף למשלחת נתניהו לארה"ב הצהיר כי הנאום היה: "מצוין". הפרשנית המדינית, דנה וייס הודיעה כי נתניהו: "נואם דגול".

הפרשן הפוליטי, עמית סגל הוסיף על דבריהם, ואמר כי הנאום הנוכחי הוא הטוב ביותר מבין הנאומים שהיו לראש הממשלה בקונגרס. יאיר שרקי, היה העיתונאי היחיד באולפן החדשות שהעביר ביקורת על נתניהו. שרקי אמר בתחילה כי הוא נואם דגול, אך הוסיף ואמר: "הפער בין המילים למעשים הולך ומתחדד".