רביב דרוקר: "אנחנו נפרסם את כל השמות מאחורי העניין המכוער הזה"

העיתונאי הבכיר נאם בכנס החירום של עובדי "חדשות 13", ימים ספורים אחרי ההחלטה להוריד את תוכניתו. "כשעיתונאים מכל כלי התקשורת זונחים את התחרות - אין שום סיכוי שמישהו ינצח אותנו" אמר עיתונאי הערוץ, רביב דרוקר

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 14/07/24 14:04 ח בתמוז התשפד

רביב דרוקר: "אנחנו נפרסם את כל השמות מאחורי העניין המכוער הזה"
דרוקר, צילום: אור בן אסולי

עובדי "חדשות 13" ערכו היום (א') כנס חירום שהמשיך את קו המחאה של העובדים נגד מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית מערכת החדשות. בכנס לקחו חלק גם קולגות מערוצים מתחרים ובהם, מנכ"ל תאגיד השידור וכתבים מחדשות 12 וכלי תקשורת נוספים.

"אנחנו נפרסם את כל השמות מאחורי העניין המכוער הזה"

במוקד עמד עיתונאי חדשות 13 רביב דרוקר שרק בשבוע שעבר הוחלט על הורדת תוכניתו בערוץ, דרוקר אמר כי "לפני כמה שנים נעשה ניסיון השתלטות על כמה מכלי התקשורת בארץ אז אני ממש משוכנע שאת השתלטות הרקובה הזה אנחנו נפרק. אנחנו נפרסם את כל השמות מאחורי העניין המכוער הזה".

עוד קודם, ציין דרוקר את העיתונאים הרבים שנעמדו לצד הערוץ: "אנחנו ננצח כי כשאילנה דיין עולה לרדיו, ואמנון אברמוביץ עולה לפה, וכשעיתונאים מכל כלי התקשורת זונחים את התחרות - אין שום סיכוי שמישהו ינצח אותנו, אנחנו ננצח כי פתאום כל מחלוקות העבר נראים קטנוניים. אם הייתי אהוד ברק לא הייתי מדבר איתי בחיים, והוא כתב טקסט בעדנו" אמר דרוקר.