מגישת ערוץ 14: "לא שכחנו שהעדפת לשתוק ולהימנע"

מגישת הערוץ דנה ורון התייחסה לסערת חוק הרבנים שלבסוף ירד מסדר היום ותקפה בחריפות את יו"ר ש"ס. ורון הזכירה את תקופת אוסלו ואמרה: "פידחת בעבר אז והנה אתה מתבוסס עם חוק הרבנים והג'ובים גם עכשיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/24 18:10 יג בסיון התשפד

מגישת ערוץ 14: "לא שכחנו שהעדפת לשתוק ולהימנע"
ערוץ 14, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

לאחר הביקורת החריפה שנמתחה על הקואליציה בעקבות קידום חוק הרבנים, והלחץ הפנימי בליכוד מצד מספר חברי כנסת, הודיע הבוקר ראש הממשלה כי החוק יורד מסדר היום. אך מי שהיה במוקד המחאה היה יו"ר ש"ס אריה דרעי שדחף לחוק ואף יזם משבר קואליציוני סביבו.

מונולוג שלם על אריה דרעי

למרות שהחוק ירד מסדר היום, הביקורת על דרעי לא שוכחת ומקבלת ביטוי גם בערוץ 14. היום (ד') פתחה מגישת הערוץ דנה ורון בביקורת חריפה במיוחד על יו"ר ש"ס והזכירה את חלקו בהסכמי אוסלו כחלק מהביקורת. "אריה דרעי קיבלת הזדמנות למחוק את בזיון אוסלו א' ופיספסת" אמרה, "לא שכחנו שהעדפת לשתוק ולהימנע כשקיבלנו את את אסון אוסלו".

דנה ורון, מונולוג תקיף על דרעי

דנה ורון, מונולוג תקיף על דרעי צילום: צילום מסך, ערוץ 14

ורון הוסיפה ואמרה: "פידחת בעבר אז והנה אתה מתבוסס עם חוק הרבנים והג'ובים גם עכשיו. זה לא חרדי בעיני, ככה לא מתנהג אדם שחרד לדבר השם בזמן שכל אוייבנו מחכים שנצא לבחירות כדי שהמלחמה הזאת תתמוסס, כדי שחטופינו יישכחו. אתה בחרת לסכל ממשלה ולגרור אותנו לבחירות כאילו לא מטרידה אותך סכנתנו הקיומית או על מה נופלים חיילינו".

"אחת מנקודות השפל הגדולות"

על החוק עצמו אמרה: "ההתעקשות שלך על החוק הזה כדי לדאוג לצלחת מקורביך, היא אחת מנקודות השפל הגדולות בשעה הרת גורל זו. ישיבת בקבינט המלחמה, אתה יודע עם מה אנחנו מתמודדים, מי יודע אם לעת כזו הגעת למלכות.