מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הרכש החדש של I24NEWS: זה הפרשן הצבאי שמצטרף לערוץ

הפרשן הביטחוני של ידיעות אחרונות, יוסי יהושוע, הודיע על הצטרפותו לערוץ החדשות החדש i24NEWS, שם ישמש כפרשן ביטחוני במקביל לתפקידו ב- ynet

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/24 16:54 י בסיון התשפד

הרכש החדש של I24NEWS: זה הפרשן הצבאי שמצטרף לערוץ
יוסי יהושוע, צילום: יורי סקוירסקי

לקראת השקת ערוץ החדשות החדש, בערוץ i24NEWS הודיעו היום (א') על הצטרפותו של יוסי יהושוע, הפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות ו-ynet. יהושוע, מבכירי הכתבים הצבאיים בישראל, יהיה גם הפרשן לענייני צבא וביטחון של ערוץ החדשות החדש שיעלה לאוויר ב-30.6, וימשיך במקביל בתפקידו בידיעות אחרונות וב-ynet.

יוסי יהושע |

יוסי יהושע | צילום: יורי סקוירסקי

סיקר את כל מלחמות ישראל בשני העשורים האחרונים

יהושוע, הצטרף בשנת 2000 לקבוצת "ידיעות אחרונות", ומשמש כתב ופרשן בכיר לענייני צבא וביטחון. לאורך השנים פרסם שורה של חשיפות עיתונאיות, ראיונות וכתבות שזכו לתהודה רבה. הוא סיקר את כל מלחמות ישראל בשני העשורים האחרונים. יוסי יהושוע מסר: "אמשיך בכתיבה בידיעות אחרונות ןב-ynet כפי שהיה עד כה. בתקופה מאתגרת זו של סיקור התחום הביטחוני, האפשרות לדווח גם לצופים של i24NEWS היא משמעותית וחשובה".

צבי יחזקאלי ניב גלבוע ומירי מיכאלי: המצטרפים החדשים של i24NEWS

בתוך כך, נמשכות ההכנות לקראת עליית ערוץ החדשות i24NEWS לאוויר ב-30.6: הערוץ החדש של i24NEWS ישדר חדשות ואקטואליה בלבד ויהיה למעשה ערוץ החדשות הראשון בישראל. לערוץ החדשות של i24NEWS הצטרפו אנשי תקשורת, עיתונאים וכתבים מובילים, בהם מירי מיכאלי שתגיש את המהדורה המרכזית, העיתונאי והפרשן הבכיר צבי יחזקאלי, אורן וייגנפלד שיגיש את מהדורת מוצ"ש, נוה דרומי שתגיש את מהדורת יום שישי, איש התקשורת ניב גלבוע, העיתונאי והמגיש אורי קואל, דניאל רוט אבנרי שתגיש את מהדורת הבוקר, ועוד.