העורך הבכיר בחדשות 12: "השנאה שלהם לעמית סגל מעבירה אותם על דעתם"

עורך המהדורה המרכזית של חדשות 12 הגיב בחשבון ה-X שלו לביקורות שסופגת התכנית "פגוש את העיתונות" על כך שהיא מצולמת מראש בגלל השתתפותו של עמית סגל שומר השבת

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/24 13:18 י בסיון התשפד

העורך הבכיר בחדשות 12: "השנאה שלהם לעמית סגל מעבירה אותם על דעתם"
עמית סגל, צילום: Olivier Fitoussi,FLASH 90

תכניתם המשותפת של עמית סגל ובן כספית, "פגוש את העיתונות", מצליחה לגרור לאחרונה הרבה ביקורות בשל העובדה שבשעון קיץ היא מצולמת מראש כדי שסגל שומר השבת יוכל להשתתף בה. אתמול (שבת) עם ההודעה הקשה על נפילתם של שמונה לוחמים, ספגה התכנית המשודרת בערוץ 12 טענות על כך שהייתה מנותקת מהמצב ולא שודרה בלייב. יניב הלפגוט, עורך המהדורה המרכזית של חדשות 12, הגיב לטענות בציוץ ברשת ה-X.

"השנאה שלהם לעמית סגל והעובדה שהוא בתוכנית האקטואליה המובילה מעבירה אותם על דעתם"

"הנה תזכורת ממחלקת העובדות: התקרית הקשה ברפיח הייתה במרכז המשדר של 'פגוש את העיתונות' וטופלה במשך כמעט 60 דקות נטו במסגרת פאנל הכתבים ששודר בלייב", כתב, "והריאיון עם שר החוץ ישראל כץ ששודר אף הוא בלייב". העורך הבכיר לא הסתיר את כעסו: "הייתי קונה את התירוץ שלמישהו קשה עם ההחלטה לשדר ריאיון ראשון עם השר לשעבר יזהר שי, אב שכול שמדבר על שיחת הטלפון שקיבל מנתניהו, או עם אורלי לוי, אבל זה ממש לא זה. השנאה שלהם לעמית סגל והעובדה שהוא על המסך בתוכנית האקטואליה המובילה בטלוויזיה פשוט מעבירה אותם על דעתם. זאת האמת".