מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בגלל ההודעה הקשה על נפילת הלוחמים: כל הערוצים בהחלטה משותפת

בגלל הודעת צה"ל על נפילת 8 הלוחמים באסון ברפיח, בערוצי הטלוויזיה החליטו לבטל את שידורי הפריים טיים המתוכננים. השידורים שבוטלו: "רוקדים עם כוכבים" ו- "האח הגדול". שידורי היורו הועברו ל"כאן חינוכית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/24 22:25 ט בסיון התשפד

בגלל ההודעה הקשה על נפילת הלוחמים: כל הערוצים בהחלטה משותפת
אולפן כאן 11, צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ברקע ההודעה הקשה הבוקר על נפילתם של שמונה לוחמים בתקרית פיצוץ הנגמ"ש ברפיח, הערוצים 12, 13 וכאן 11 החליטו הערב (שבת) על שינויים בלוח השידורים המתכונן. בערוץ 13 הוחלט להחליף את הריאליטי "האח הגדול" בשידור חוזר של דרמת המתח "בלקספייס" וזאת לאחר שהמהדורה המרכזית הוארכה עד 22:30.

"רוקדים עם כוכבים" ו-"האח הגדול" בוטלו

בערוץ 12 ביטלו גם הם את הריאלטי "רוקדים עם כוכבים" לטובת משדר חדשות מיוחד שהוארך עד 22:30 ולאחריו תוכנית הלילה בהשתתפות אברי גלעד ויאיר שרקי, ואילו ובכאן 11 העבירו את שידורי היורו לכאן חינוכית והאריכו את שידורי מהדורת חדשות הלילה.

סרן ווסים מחמוד נפל בתקרית הקשה

כזכור, שמונה לוחמים נפלו הבוקר בפיצוץ מטען על נגמ"ש ברפיח ושמו של אחד מהם הותר לפרסום: סרן ווסים מחמוד, בן 23, מבית ג'ן סגן מפקד פלוגה בגדוד ההנדסה 601, בעוצבת עקבות הברזל (401). דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי חשף מוקדם יותר פרטים נוספים על האירוע: "באחד הכלים ההנדסיים בשיירה ארע פיצוץ עז שנגרם ככל הנראה מאמצעי חבלה שהוטמן במרחב או כתוצאה מירי של טיל נגד טנקים. בתוך הכלי המשוריין היו שמונת הלוחמים שנהרגו".