חיים לוינסון התבדח על נועה ארגמני - והותקף

זמן קצר אחרי שחרור ארבעת החטופים ופרסום התמונות המרגשות מהאיחוד עם המשפחות, עיתונאי "הארץ" צייץ בדיחה על החטופה ששוחררה והותקף: "איש דוחה שנקרא עיתונאי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/24 12:38 ג בסיון התשפד

חיים לוינסון התבדח על נועה ארגמני - והותקף
חיים לוינסון, צילום: Moshe Shai/FLASH90

התמונות המרגשות משחרורם של ארבעת החטופים אתמול (שבת) הציפו את הרשת וריגשו את מדינת ישראל כולה, וביניהן תמונה אחת מתוקה של נועה ארגמני שותה קוקה קולה עם אביה, שלה אדומה ושלו זירו. עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון התבדח על התמונה וצייץ בחשבון ה-X שלו: "מסכנה, מרוב זמן עם ערבים התרגלה לשתות קולה אדומה". עד מהרה הותקף העיתונאי.

נועה ארגמני אחרי השחרור מהשבי

נועה ארגמני אחרי השחרור מהשבי צילום: שימוש על פי סעיף 27א

חיים לוינסון מותקף: "זה פשוט לא הזמן לבדיחות שכאלה"

"איש דוחה שנקרא עיתונאי", כתב לו אחד המגיבים, "בדיחות מטומטמות על ילדה שהיתה בשבי 8 חודשים. תתבייש יאפס". מגיב אחר הוסיף: "ציוץ נורא ואיום. זה פשוט לא הזמן לבדיחות שכאלה. גועל נפש". בין מאות התגובות הזועמות היו שקראו לו להתבייש, כינו אותו "פח אשפה", "זבל", "ציוץ דוחה" ועוד.

יוסף חדאד: "רק מוכיח כמה הוא איש דוחה"

יוסף חדאד הצטרף למתקפה: "אתמול בתכנית שלו חיים לוינסון דאג לתקוף אותי ואת ההסברה שלי. העדפתי להתעלם מאשר להתייחס אליו כי הוא טרול שמחפש תשומת לב ואני מעדיף לא להאכיל את הטרול הזה, אבל להוציא את המילים המגעילות האלה במסווה של הומור על חטופה שנייה אחרי שיצאה משבי חמאס בו הייתה 8 חודשים - רק מוכיחה כמה הוא איש דוחה. והאמת גם על הדרך יצא הגזען הקטן שבתוכו. גועל נפש!".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il