מגיש ערוץ 14: "מתבייש בכל דקה שישבתי לצד הדבר הזה"

במשך שנים שידרו צמד העיתונאים חיים לוינסון ואראל סגל בתחילה בגלי צה"ל וב-103 FM עד לריב המתוקשר לפני כשנה, שם נפרדו דרכיהם. סגל מתח ביקורת על קברניטי ערוץ 12 בו מועסק כיום לוינסון: "נותנים במה לאדם חסר אחריות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/24 15:03 כט באייר התשפד

מגיש ערוץ 14: "מתבייש בכל דקה שישבתי לצד הדבר הזה"
ערוץ 14, אראל סגל נגד חיים לוינסון, צילום: Yonatan SIndel/Flash90

לפני שנה וחצי, במהלך שידור משותף ברדיו, התרחש עימות חריג בין צמד המגישים אראל סגל וחיים לוינסון, מאז נמצאים השניים בסכסוך מתמשך. היום (ה') התייחס סגל ללוינסון בחשבון ה- X שלו וכתב כי הוא "מתבייש בכל דקה שישבתי לצד הדבר הזה".

ינון מגל צייץ ומחק - לוינסון הגיב

"בעוד הבנים נלחמים ומסכנים חייהם", כתב סגל, "ורטהיים, אבי ניר, אבי וייס וקשת 12 נותנים במה לאדם חסר אחריות (וזה אנדרסטייטמנט) שהאויב מהדהד. חרפתו חרפתם", כתב על קברניטי חדשות 12. הסיפור החל כשחברו של סגל לערוץ, ינון מגל, שיתף צילום מסך מתוך רשת אל ג'זירה בו שיתפו דברים שכתב לוינסון, בהמשך מחק מגל את הציוץ.

לוינסון עצמו הגיב לאירוע וכתב כי "ראיתי שינון מגל מאוד מוטרד שבאל ג'זירה מצטטים טקסט סאטירי שלי על סופה המתקרב של ישראל אז רק לחדד כי הכת לא הבינה: לא כתבתי על השמדת ישראל במלחמה, כתבתי שמגל וחבריו ישמידו את ישראל מבפנים. יתמכו בביבי עד שנתרסק כולנו. כת של שוטים", כתב לוינסון לעוקביו.

מגל ולוינסון, הפרסום והתגובה

מגל ולוינסון, הפרסום והתגובה, צילום: Moshe Shai/FLASH90 Yonatan Sindel/Flash90

"תסתום אראל, תסתום שנייה"

האירוע שהחל את הריב המתוקשר החל כאמור לפני כשנה וחצי. במהלך השידור לוינסון ניסה לשאול מרואיין שאלה, וסגל גיחך במופגן. על כך אמר לו לוינסון: "אראל, אני לא צוחק ככה כשאני מציג עובדה, תשדר עם עצמך", קילל, ומיד קם בזעם מכיסאו והשליך את האוזניות.

סגל הגיב בזעם ללוינסון שיצא מעמדת השידור, קילל בעצמו ואמר: "שפך פה קפה באולפן וכו'. נגמרו שידורינו ביחד על הדבר הזה, אתה ברברי, קשה לו להתנהל וגם קשה לו עם הסיפור על הרוסים והכתבה בכלכליסט".

לוינסון חזר לעמדה בזעם והשיב: "תסתום אראל, תסתום שנייה".

סג"ל השיב: "אל תגיד לי תסתום, אתה רוצה מכות?".

לוינסון המשיך: "אני שואל שאלה עיתונאית עובדתית, בהודעה כתוב סמנכ"ל אתה יושב ועושה לי חחחחח, מי אתה בכלל? חתיכת שופר עלוב, מי אתה?".

סג"ל השיב גם הוא: "אני אעשה לך ככה, שופר עלוב אתה צועק, אתה רוצה לזרוק עוד פעם את האוזניות, למה אתה מתרגש?".

לוינסון: "כי נמאס לי ממך".

סגל: "שיימאס עד מחר, לך תדפוק את הראש בקיר".

צפו בקטע המביך: