מגי טביבי במונולוג יוצא דופן: "ככה נראה כישלון מוחלט"

במהדורת החדשות של ערוץ 14 עסקו בהרחבה במצב בצפון ובהבטחות הפוליטיקאים לגבי החזרת התושבים לבתיהם. המגישה מגי טביבי הייתה נחרצת: "התמונות הקשות מהלילה היא קריאת השקמה לכולנו ובעיקר למקבלי ההחלטות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/24 22:53 כז באייר התשפד

מגי טביבי במונולוג יוצא דופן: "ככה נראה כישלון מוחלט"
מגי טביבי, "ככה נראה כישלון מוחלט", צילום: צילום מסך, ערוץ 14

"דין קריית שמונה כדין תל אביב? בין דרום אדום לצפון כתום, התמונות הקשות מהלילה הן קריאת השקמה לכולנו ובעיקר למקבלי ההחלטות" כך אמרה הערב (ג') מגישת ערוץ 14, מגי טביבי, במהלך מהדורת החדשות של הערוץ.

מגי טביבי לא חסכה בביקורת

בצל אירועי הלילה הקודם והשריפות בצפון המדינה, קטע שלם במהדורה הוקדש למצב וטביבי הציגה שקופיות עם נתוני המלחמה ולא חסכה בביקורת ממקבלי ההחלטות: "יותר מחמישים אלף אזרחים חיים כבר שמונה חודשים כפליטים בארצם, בלי כל תאריך מסתמן באופק לחזרתם הביתה" מארה טביבי.

היא ציינה כי יותר מ-4000 שיגורים נורו לצפון מאז פרוץ המלחמה שהפך לדבריה "שבוי במשחק של כיפופי ידיים". היא הוסיפה: "השיא נרשם הלילה עם תשעים מוקדי אש, שבעה מהם רק בקריית שמונה. עשרות אלפי דונמים עלו בלהבות בתמונות שבעיקר שורפות את הלב".

"ככה נראה כישלון מוחלט"

בהמשך הוצגו סרטונים של גלנט, נתניהו והרמטכ"ל כשהם מבטיחים להחזיר את התושבים לביתם, טביבי אמרה: "אי אפשר להמשיך להסתכל לתושבים האלה בעיניים ולהבטיח להם עוד מאלה. אז שבענו מהבטחות מגומגמות. מדיניות של להחליט שלא להחליט דורשת הפעם החלטה. אם התמונות האלה לא יהפכו להיות רגע של מפנה במלחמה בצפון, מה כן?" תהתה. היא סיימה בביקורת על האמירה המפורסמת של נתניהו: "מה שבטוח, ככה לא נראה ניצחון מוחלט, ככה נראה כישלון מוחלט".