"זה המינימום": שי גולדן פנה לציבור החרדי בשידור - זה מה שביקש

במהלך תוכנית הבוקר של ערוץ 14, פנו המגישים לקהל החרדי ואמרו כי המצב בצבא מצריך את שירותם בצה"ל: "אתם יודעים עד כמה אנחנו בעדכם, מגנים עליכם ועל שמכם הטוב". מאיר הוסיפה: "תבינו שיש משפחות שלא ראו אחד את השני כבר חודשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/24 11:31 כו באייר התשפד

"זה המינימום": שי גולדן פנה לציבור החרדי בשידור - זה מה שביקש
שי גולדן, פונה לחרדים, צילום: ערוץ 14

חוק הגיוס והצורך של צה"ל בשילוב הציבור החרדי בשורותיו מסרב לרדת מסדר היום. הבוקר (ב') במהלך תוכניתם בערוץ 14, פתחו צמד המגישים שי גולדן וטל מאיר במונולוג שפנה לציבור החרדי בבקשה לקחת חלק במאמץ המלחמתי ולהתגייס לצבא.

"תראו לנו שאתם איתנו באירוע הזה"

גולדן פתח ופנה לציבור החרדי: "לאחינו החרדים שיודעים כמה אנחנו בעדכם ונעמדים על הרגליים האחוריות על מנת להגן על שמכם הטוב והשמירה על אורחות חייכם, אנחנו בתקופה שאינה ככל התקופות" אמר.

גולדן ניסה להסביר את התסכול בציבור הישראלי מחוסר ההיענות של המגזר החרדי ואמר: "תראו לנו שאתם איתנו באירוע הזה, נמצא את שביל הזהב אבל תנו משהו, אי אפשר שזה יהיה לא מוחלט. אז לצערי בג"ץ נכנס לסיטואציה הזו, נדרשת פה הפנמה של הרגע מצד הציבור החרדי והמנהיגים שלו".

לשכת גיוס

לשכת גיוס, "זה המינימום". צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

גולדן על בנו המילואמיניק: "זה אדם שהפסיק את חייו לחצי שנה"

מאיר עצמה הוסיפה ואמרה: "בסוף אתם צריכים לתת כתף, יש פה משפחות שקורסות, יש פה ילדים שלא ראו את אבא שלהם במשך חודשים. אנחנו צריכים עזרה, זאת מלחמה שצפויה להימשך הרבה מאוד זמן, אנחנו צריכים את הכתף שלכם".

גולדן שיתף איך בנו הצעיר עשה שישה חודשי מילואים בחודשים האחרונים בעודו סטודנט וניסה להסביר איך הדברים נראים מנקודת מבטו: "חבר'ה, זה אדם שהפסיק את חייו לחצי שנה ויש כאלה עוד מאות אלפים בישראל אתם מוכרחים להגיד 'גם אנחנו נתרום'. לא רוצים לכפות שום דבר על אף אחד תנו לנו לעזור לכם, זה המינימום".