רשת 13 תצנזר את הסדרה "ווארט" - זאת הסיבה

ההאשמות על הטרדות מיניות של אחד מחברי מועצת השדכנים גרמו לרשת 13 לצנזר חלקים מהתכנית החדשה "ווארט" | רשת: "מאמינים בכבוד הדדי גם בין מגזר למגזר וגם בין אדם לאדם" | יעקב השדכן: "לא הטרדתי, אנשים רוצים לחסל אותי ואת הקריירה שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/24 15:19 יג באייר התשפד

רשת 13 תצנזר את הסדרה "ווארט" - זאת הסיבה
יעקב אהורינאן, "ווארט", צילום: צילום מסך רשת 13

תכנית הדוקו ריאליטי החדשה של רשת 13, "ווארט", עלתה לאוויר רק אתמול (ב') וכבר מצליחה לעורר סערות. שעות ספורות לפני שידור הבכורה פורסמה באתר "ישראל היום" כתבה המאשימה את אחד מחברי מועצת השדכנים בהטרדות מיניות של רווקות שפנו אליו בעזרה לשידוך. למרות הטענות שעלו החליטו בערוץ לשדר את הפרק כרגיל, אך כעת לקחו החלטה לצמצם משמעותית את הופעותיו בתכנית.

ההחלטה של רשת 13: "לצמצם משמעותית את תפקידו בתכנית"

השדכן המואשם בכתבה לקח חלק במועצת השדכנים בה חברים שמונה שדכנים שונים סביב שולחן אחד. למרות זאת, החליטו ברשת 13 לצמצם את תפקידו ככל הניתן. מרשת 13 נמסר: "יום לפני ערב ההשקה פורסמו טענות ראשונות על התנהגות לא נאותה מצידו של אחד משמונת השדכנים המופיעים בפרקי התכנית. לאור הטענות, רשת החליטה לצמצם משמעותית וככל שניתן את תפקידו בתכנית".

"ווארט היא תוכנית חשובה שמביאה לצופי 13 הצצה לעולם אחר מתוך כוונה לקרב ולהראות שעם כל השוני שקיים בין המגזרים יש גם הרבה דומה. אנחנו ברשת מאמינים בכבוד הדדי גם בין מגזר למגזר וגם בין אדם לאדם".

השדכן יעקב אהורינאן: "הבחורה לא רצתה שיפרסמו את ההתכתבות, אנשים רוצים לחסל אותי ואת הקריירה שלי"

השדכן יעקב אהורינאן הגיב: "אני מתעסק בשידוכים כמה שנים טובות, הוצאתי מעל 70 חתונות. אני מגיע מהמגזר החרדי הפתוח יותר וחשוב לי שהמשודכים ירגישו איתי בנוח. היה מה שהיה בזמנו, עם התבטאויות לא נכונות, לא ממקום לפגוע. היו שדכנים שמטרידים ומדברים מלוכלך ולצערי אני גם נגררתי לשפה לא מתאימה ולא מכבדת. כיום ב"ה אני לא במקום הזה ומכבד את כולם".

באשר לטענות שהועלו בכתבה, השיב השדכן: "חשוב לי להדגיש שמעולם לא הטרדתי אף אחת. מדובר בבחורה אחת שהייתי בקשר טוב איתה, בתור שדכן שרוצה לעזור לה להתחתן, והיינו מתכתבים הרבה. הייתי עוזר לה עם תמונות ייצוגיות לשידוכים ואיך להגיע לפגישה ברמה הטובה ביותר והשיחה בינינו קצת גלשה למקומות ולדיבורים לא נאותים. הבחורה עצמה לא רצתה בכלל שיפרסמו את ההתכתבות בינינו, היו פה כמה אנשים שרק רוצים לחסל אותי ואת הקריירה שלי וגם את הסדרה של השידוכים".