שאל את הרב

לא מסוגל יותר

חדשות כיפה הרב דוד לוי 18/05/23 13:10 כז באייר התשפג

שאלה

שלום הרב,

בחור דתי תורני ,שומר נגיעה כל החיים שלי, בן 29 בשבת עברי

ויתרתי על משהי שממש התחברתי אליה כי היא היתה מסורתית למען ה' והתורה(היתה מוכנה להתחזק בשבילי אבל ההורים שלה כבר נכנסו לסיפור והיה איתם בלאגן(לא עשיתי כלום אלא כל פעם רבו איתה ולכלכו עליי מאחורי גב)

בקיצור התפללתי, ניסיתי את כל הסגולות שקיימות כמעט(אפילו קברי צדיקים צדיק מזויעל וכו')

הבעיה אני ממש נמוך, 150, קשה לכתוב את זה אבל לא מאמין שאני יתחתן ,ובמיוחד קשה לי שלהורים שלי יהיה צער ממני

אני לא מכוער אבל כל בחורה כמעט שוללת בגלל זה, ומי שאין לה בעיה, היא ממש לא הטעם שלי(מבחינה חיצונית אני נרתע לא שאני בורר)

כבר לא מסוגל לראות חברים אפילו חילונים שהיו עם נשים ונהנו מחיי הרווקות וגילאי ה20-30 שלהם(והממבין יבין) ועכשיו מתארסים, מזל בשפע,מתחתנים ואני עדיין תקוע

אפילו הציעו לי בחורה 1.65 כי היא חושבת שאני 1.60 ואני כבר יודע מראש שברגע שתראה אותי(אם בכלל תסכים להצעה הזו) תשלול ישר , אחרי הכל

15 סנטימטר, גם אני אישית הייתי נרתע בתור בחורה וזה מובן לגמרי

אובד עצות, ומאבד את זה ואת האמונה(לא יהיה חילוני כי יודע תאמת, אבל כבר לא מסוגל להתפלל, לעשות מצוות ולא כלום מרוב עצבות ואפילו שאני מעסיק את עצמי ותמחשבות זה לא עוזר כי אפילו ברחוב,עם חברים רואים זוגיות,

מה לעשות?

בבקשה לא לפרסם תשאלה שלי באתר ואשמח לתשובה פרטית תודה

תשובה

שלום לך,

כתבת על הקשיים שאתה מרגיש אבל לא כתבת מה אתה עושה ?

האם אתה עובד מסודר כבר כמה שנים במקום מסודר?

האם עשית שירות צבאי או לאומי - היכן ובמשך כמה זמן.

הגובה אמנם לפעמים דוחה במפגש ראשון אבל העיקר מה הנפש שלך מכילה ? האם אתה רגיש ? האם אתה עקבי ומסוגל לפרנס משפחה ולעמוד בקשיי החיים.

לענין הגובה -

מדוע היא חושב שאתה 160 ? האם לא אמרת מראש את האמת - אם כן זו סיבה לדחות אותך. יושר וכנות קודמים בחשיבותם לאשה לתיאור חיצוני.

במשפחתי נשים בגובה שלך. נשואות באושר עם ילדים וללא בעיות (פרט לשוטר שביקש לראות את רשיון הנהיגה של אחת מהן כיון שהוא חשב שזו ילדה שנוהגת)

בהצלחה

דוד לוי

098987548

כתבות נוספות