שאל את הרב

תגובה- חברות אמיתית

חדשות כיפה הרב שי פירון 23/04/02 15:15 יא באייר התשסב

שאלה

ב"ה

מכתב זה הוא יותר מה שאני מרגישה ופחות שאלה הלכתית. ולכן אם אין לכבודו זמן, אני אבין אם לא תענה לי תשובה אך חשוב לי שלפחות תקרא את זה.

תודה רבה על מה שענית לי אך רציתי להוסיף שאחרי שקראתי את התשובה הבנתי שאני לא צריכה, ואסור לי להשוות את החברות שלי ושל חבר שלי לנישואין.

בכל אופן החלטתי להמשיך להיות חברה שלו מכיוון ( ושכחתי לציין זאת במכתב הקודם) שהוא בעצם הבן-אדם שמחזק אותי הן מבחינה דתית והן מבחינה נפשית. אני יודעת מהי האהבה!ונכון, כמו שידוע לי (מהשאלות פה באתר), היא גוררת אחריה תגובות גופניות אסורות. אך אני חושבת שהדבר היפה ביותר שיש ביני לבינו שכמעט ואין את התגובות הגופניות.

אני רוצה להוסיף, שאתה טועה אם אתה חושב שרק לבנות שיש להם קשר עם בנים, יש להם מחשבות. בעולם שלנו, קשה בלי המחשבות. כי אם אין לך חבר, אז את רואה את זה בטלוויזיה, או בסרט, או בכל סנטימטר שאת זזה. לכן, העניין הגופני הוא לא מאפיין בכלל רק את מי שיש לה חבר או את מי שיש לו חברה. להפך...

בתקווה לעולם טהור יותר...

תודה רבה.

תשובה

ב"ה


ברכה ואור,


קראתי את מכתבך. אני שמח על השינוי שחל בעמדתך ומקווה שיסייע לך להמשיך ולהעמיק בהבנת יסודות החיים ומשמעותם.

אם החלטת להמשיך ולדבוק בחברך, ובה בעת להשתדל לתקן את העולם ולהתפלל לעולם טהור יותר, הרי ראוי שתיוועצי איזה גבולות כדאי ונכון לשים כדי שהקשר לא יתפתח למקומות לא רצויים. ולואי ותראי ברכה ואור בדרכך.


בברכה


שי

כתבות נוספות