שאל את הרב

מסקנה ההתנתקות להיות סאטמר?

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 28/08/05 15:01 כג באב התשסה

שאלה

בעקבות ההתנתקות הגעתי לכמה מסקנות.

א. אני כבר לא עושה מילואים (אני הולך להחזיר חיילים שם בתשובה, לא לשרת מדינה בוגדת, ולדעתי תוך כמה ימים אמצא עצמי בחוץ לתמיד).

ב. אינני מזדהה עם מוסדות המדינה, קרי* ממשלה, כנסת, בתי-משפט (ששם אני נדון על עבירה חמורה!!! של חלוקת סרטים כתומים, אני מאד מסוכן לציבור בגלל זה והייתי במעצר על זה ב-כ-ל-א-!-!-!) ובטח שלא עם הכלב שלהם (כלבי השמירה של האתרוג).

ג. אינני רואה את עצמי מזדהה עם צביעות נוראה של מפגינים נגד חילול קברים של ספק יהודים על כביש 6, אבל לא מוחים ולא יוצאים מהממשלה על חילול בתי-כנסת ו-48 קברים שבתוכם ישנם קדושים!!!

ד. כמובן שאמונתי בהי"ת רק התחזקה. אז איזו קרקע מוצקה יש לי שאוכל להניח מתחת לרגלי???

מבחינתי, המדינה כרגע טעונה הספד ומגילת איכה ביום העצמות, ומאידך לא אתן לרשעים הללו להינות מפירות הריסתם את שארית בית ישראל.

לענ"ד צריך לצאת בראש גלי ובקול רם, ולהחזיר את עם ישראל הבייתה. אל הקב"ה.

לעבוד המון על החזרה בתשובה, כי הרי כל שלבי הגאולה כבר קרו, גם לפי הסדר שלהם (סוף סוטה) אנשי ספר יסובבו מעיר לעיר (פנים אל פנים) ולא יחוננו.

אם יש לכב' עיצה מה לעשות, ותשועה ברוב יועץ, אודה לו מאד ושכמ"ה.

תשובה

בס"ד

אני חושב שהגיע סוף הזמן של השלטון החילוני. הם הגיעו לדיוטא תחתונה תחתונה. הם לא נוהגים באחריות ציבורית, וההתנתקות היא דוגמא לחוסר אחריות.
גם העוני שגודל והולך. גם השחיתות השלטונית. גם סחר הנשים הראשון בעולם המערבי. כל אלה מלמדים ששלטון הוא מקור להפקת מנעמים ולא אחריות אמיתית.

בגלל כל הדברים שמנית בשאלתך המסקנה שלנו היא לקחת את המדינה בידים. לקחת את השלטון בידים. מישהו אחר צריך לקחת את ההגה בידים. אם זה לא הם, בוודאי לא שמעון פרס ביילין וחבריהם זה חייב להיות אתה או מישהו אחר מאנשי האמונה.

החלום הכי שחור שלהם הוא שאנחנו עוד מעט נהיה רוב מספרי ונזרוק אותם מהשלטון מהתקשורת ומבתי המשפט. שנזרוק אותם מכל מוקדי הכוח שלהם.

החלום הכי וורוד של השמאל הישראלי שאנחנו נהיה רוב לא משמעותי. שנהיהי כולנו סאטמר וניתן להם את השלטון בידים.
החלום הכי ורוד שלהם הוא שאנחנו נחליט שאנחנו לא שותפים בהנהגה ונשאיר להם להרוס ולהחטיא ולנצל אותנו ואת כספינו.
להפנות את משאבי המדינה להקים עוד תאטראות ועוד סרטים ומחזות. עוד תקשורת שמאל וכפירה.

בקיצור חביבי.
בעת הזאת המגמה צריכה להיות להחליף את השלטון הכפרני בשלטון של אמונה. של צדק. של יראת שמים. של קדושה. של ענווה. של גבורה. של תפילה גדולה. בקיצור של משהו שמזכיר את דוד המלך. משהו שמקדם אותנו למלכות "בן דוד" ואם נזכה לבן דוד בכבודו ובעצמו

בהצלחה.
ת צריכה להיות לחזק

כתבות נוספות