שאל את הרב

כיצד להתמודד עם זהות מינית חריגה

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 12/06/02 20:48 ב בתמוז התשסב

שאלה

ביום שישי שעבר נערך "מצעד הגאווה" הראשון בעיר הקודש,שכנראה כבר אינה קודש-ירושלים.לפי הרבה דעות ששמעתי הבנתי שחל איסור חמור על העדפות מיניות אחרות-הומוסקסואלים,לסביות או עיוותים אחרים,ויש גם הוכחה מהתורה "כל השוכב עם גבר מות יומת"(משהו כזה)וצריך לגנות בחריפות התנהגות חריגה מסוג זה.

שאלתי היא,ידוע הרי שאנשים שיש להם משיכה לאותו מין אינם ממציאים את משיכתם המינית,כלומר-זה קיים אצלם, כיצד אם כן בנאדם דתי יוכל להתמודד עם זהות מינית שונה,שאינה בנורמה?

הרי וודאי ידוע לו או לה שזהו איסור,אבל כיצד אם כן יש לטפל בזה?

האם בכלל אפשר לטפל במשיכה לאותו מין,הרי זה שורשי וגנטי?

והאם דתיים שתופסים טרמפ על מצעדי הגאווה למיניהם ו"יוצאים מהארון" בעצם מבזים את התורה או שפשוט סופסופ קיבלו אומץ לצהיר בגלוי על העדפותיהם המיניות?

אני רואה צורך בתשובה עמוקה ופתרון מעמיק לסוגיה זו,הרי יתכן שבתוך החברה הדתית עצמה חיים הומואים ןלסביות נסתרים בפחד ובבושב ולא יודעים מה לעשות עם עצמם ואיך לטפל,ופתאום מופיע מצעד הגאווה שמפתה אותם לצאת מהארון. האם זה אסור לגמרי?ואם כן,אז מה האלטרנטיבה שמציעה הדת?

כיצד יש לטפל באמת בנאדם שמגלה נטיות מיניות חריגות?

האם זה נחשב כעיוות?

הרי האדם לא שולט בזה?

ואם בעצם לחברה הדתית אין פתרון לכך ואין איך לטפל באדם הומוסקסואל או סוטה, היא לא יכולה להטיל איסורים ולגנות,זה לא חכמה. הרי הומוסקסואל,לא עדיף שיתגאה בנטיותיו המיניות מאשר יחיה בפחד ובושה פן יגלו את הסטיות שלו???

הרי לא הוא שולט בכך!

הרי זה קל לגנות את מצעד הגאוה,ואני בטוחה שהיקרים והאהובים עליי מאד,שבאו להפגין ולזרוק ביצים, לא נתנו את הדעת על כך שבעיית ההומוסקסואליות היא בעיה רצינית בחברה הדתית הדורשת טיפול והתייחסות רציניים. בטוחני שהמפגינים היקרים הנ"ל לא לקו בסטיות מיניות ולכן גם לא היה להם כל קושי לזעוק לצעוק ולהתפרע על חילול השם.

הרי החברה הדתית מטאטאת את הזבל הזה מתחת לשטיח,לא מדברת על כך.הגיע הזמן לעשות מעשה,ולהציב פתרון אמיתי והגיוני לבעיה.פתרון שיהיה אפשרי לביצוע בימינו,פתרון לכל ההומואים והלסבית הדתיים חסרי הוודאות והאונים.

האם זה באמת ראוי לגינוי או שמא יש פתח לקבלת האחר,להבין שיש מקום גם למחשבה והתנהגות אחרת.

אשמח לקבל תשובה על גבי הפורום וגם באופן פרטי.

תודה

תשובה

בס"ד

קראתי את מכתבך ואני מציע לך לחפש באתר את המילים "הומו" או "לסביות" תמצאי הרבה תשובות שמתיחסות לענין.

חלק גדול מהתשובות לא התפרסמו בגלל שיש להם נגיעה אישית ולכן הצנענו אותם אבל בעקרון הרבה תשובות התפרסמו ואיננו מטאטאים אותם מתחת לשטיח.

יש גם ארגון "עצת נפש" שמסייע לחברה הללו ואני באופן איש מכיר כמה וכמה מהם שיצא מזה וחיים חיים שמחים ומאושרים.

עיקר הבעיה ועיקר הפתרון היא הגישה הנחת היסוד "האדם לא שולט בזה"

אם את הידיעה הזאת קיבלת מאליהו הנביא או ברוח הקודש - אין לי מה להציע לך. את צודקת.
אם אליהו הנביא או רוח הקודש גילו לנו שיש פתרון - אז מצעד הגאוה שמדרבן אנשים לא לטפל אלה להתגאות הוא אסון.

ובכן יש לי בשבילך חידוש מפתיע.
לא אליהו הנביא הודיע לנו שיש פתרון. אלא אלוקים בכבודו ובעצמו.
הוא אמר לנו יש פתרון. טפלו בזה.
ואת דבריו הוא כתב בתורה. והיא יותר נאמנת עלי מאשר כל מיני פוליטיקאים שמוכנים למכור את אושר החיים של אלפי אנשים אומללים על מנת לזכות בקולות בכנסת.

אני כותב לך לא מהירהור לב אלא מידיעה והכרה.

יש פתרון.
קבלי אותו.
זו האמת.

כתבות נוספות