שאל את הרב

יחס לבית משפט עליון ולמדינה

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 25/06/02 08:49 טו בתמוז התשסב

שאלה

בס"ד

יישר כח לרב על מאמרו על הריפורמים והבג"צ אך מדוע אינינו עושים מעשה נגד רישעותו של הבג"צ?

מדוע לא קמים ואומרים משהו לעם קשה העורף הזה?

אני גר בשכונה חילונית בירושלים ורואה את הנוער שמסתובב ברחוב ומזדעזע האים לכך הוקמה המדינה?

לשם מה הקמנו את מדינה אם לא לשם קיום התורה בלא רדיפה של הגויים אחרינו.

הנה העם היהודי הקים "מדינה יהודית" אבל האם זו המדינה היהודית שמקימי המדינה רצו לבנות?

מדינה "דמוקראטית" מדינת "חופש" מדינה "מערבית"

אני מעדיף שיקום כאן שילטון ערבי ושכל מי שרואה את עצמו כ"מערבי" יכול להסתלק למדינה שאותה הוא מנסה לחקות וכול מי שמכיר בשורשיו היהודיים ושומר את התורה יחכה כאן למשיח ויתחיל לבנות את בית המקדש.

אולי כבוד הרב יוכל להסביר לי מדוע מציגים את הרצל הרשע כחוזה המדינה???

הרי כל מה שהוא רצה זה להקים מדינה ליהודים כדי להפוך אותם לנוצרים כדי להפוך אותם כחלק מהעולם ה"תרבותי" אולי כבוד הרב שמעמדו גבוהה בתור רב ראשי של עיר יוכל לנצל את מעמדו כדי להשפיע כדי שהיהודים המאמינים יוכלו להתקומם נגד משטר הרשע שיש לנו כאן כדי שנוכל להחזיר את מלכות בית דוד כדי שאחינו היהודים יוכלו לקבל חינוך טוב יותר לאהבת הארץ ואהבת התורה ואהבת המצוות בימיוחד לקראת ט' באב שעומד להגיע שלא יקרה כמו בשנה שעברה שבה נפתחו בתי קפה ומועדונים רח"ל בערב יום החורבן

אני משבח את הרב על המילים החריפות שבה הוא התבטא ומקוה שיוכל להעביר את הדברים מעלה אולי אי שם בחלונות הגבוהים יוכלו לשמוע את הזעקות שלנו לכך ש"המדינה" שלהם היא לא המדינה שצריך להקים

יבורך כבוד הרב מפי עליון

תשובה

בס"ד

הדברים שקראת בשמי כנגד בית המשפט העליון הם כואבים מאוד בגלל שהם נכונים.

(שופטים נורא עליונים, ונורא גבוהים ונורא חשובים,,, בית משפט שמשוחד לכל דבר שהוא נגד הדתיים ונגד התורה. אנשים גאים שחושבים שהם האמת, הם היושר, הם הנאורים והם והם, וכל השאר כאין נחשבו).

חבל שכך המצב, אבל אל תמשך מזה לחשוב שכל מה שיש במדינה שלנו הוא לא טוב, וצריך להרוס הכל ולבנות משהו אחר. הדרך הנכונה היא לשפר ולא להרוס. אפילו את מערכת המשפט אסור להרוס. צריך לתקן את מערכת המשפט ולהציל אותה מידי אהרון ברק הנאור שמדרדר אותה מדחי אל דחי.

בלי להשוות אני רוצה להראות לך מה ניסה אברהם אבינו לעשות עם,,, סדום ועמורה. הקב"ה כמעט הסכים איתו אבל לא היה עם מי לתקן את הערים הללו. כל שכן וקל וחומר על המדינה שלנו שיש בה הרבה יותר מעשרה צדיקים.

ראה נא כי במשך חמישים שנה המדינה ואזרחיה הולכים ונהיים יותר ויותר קרובים אל ה´ יתברך. גם בכמות וגם באיכות ויש לציבור החרדי הרבה זכויות בענין זה.

ראה נא כי ברוך ה´ היום הציבור בכללו יותר ויותר מחפש את ה´ - אם כי לא תמיד מוצא. (אוי לאותה בושה!)

עוד ראה כי הקמת המדינה סייעה להצלת יהודים מידי הפורעים הערבים הרשעים. חיות אדם אלו היו עושים מעשיהם באין מפריע לפני הקמת המדינה והרבה יהידים נשחטו ונאנסו ונשרפו בידי חיות טרף ערביות הללו. ואחרי הקמת המדינה הם נענשים בכוח רב. אם כי לא מספיק לפי טעמי.

גם החינוך במדינה צריך שיפור עצום להרבה יותר יהדות. כך אמרה שרת החינוך ואנו מקוים שהיא תעשה משהו בענין. אבל יש כבר הכרה בחשיבות הענין וזו תחילת קטנה של הדרך.

אנו אוהבים את המדינה שלנו ומודים להקב"ה כל יום ויום על הקמתה. ולפעמים אנו מבקרים את המקומות הצריכים שיפור כדוגמת בית המשפט העליון ומערכת החינוך. אבל בדרך כלל אנחנו צריכים להשתדל לאכלס את המקומות הללו בעצמינו במקום לקטר עליהם.

בהצלחה.

כתבות נוספות