שאל את הרב

ושוב בנושא ההומוסקסואליות

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 06/02/02 08:14 כד בשבט התשסב

שאלה

אמרת שאם אנשים בהרבה מקומות מאמינים במשהו אלפי שנים אז כנראה שיש לזה בסיס ושוב גם בנצרות מאמינים אלפי שנים בהרבה יותר מקומות ממה שמאמינים ביהדות, ודווקא במקומות יותר קדומים ובשבטים יותר קדומים נגיד באפריקה שקיימים עד היום. דווקא הם שפרימיטיביים מאיתנו בהרבה תחומים מקבלים הומוסקסואליות כאילו היה זה הדבר הטיבעי ביותר בעולם. שים לב שגם ילדים לפני שתבהיר בפניהם שהומוסקסואליות זה משהו רע, לא יראו בזה משהו רע ויקבלו את זה בתור דבר טיבעי לחלוטין. כמו כן לפי מחקרים שנערכו שוב ושוב, סביבה הומוסקסואלית הוכחה כסביבה בריאה לילדים אפילו יותר מסביבות הטרוסקסואליות, ואני בטוח שאתה מסכים איתי שילד יחיה טוב יותר בקרב שני הורים שאוהבים זה את זה ונמשכים זה לזה באמת ובתמים מאשר כאשר שני הוריו משקרים זה לזו, ו"מנסים" להראות סביבה שמחה כי מה לעשות אין כמו הדבר האמיתי.

התעלמת לחלוטין מהעובדה שאני יכול להשתמש באם פונדקאית לצורך הבאת ילד וזה אכן הבאת חיים, כמו כן בהתקדמות של המדע עובדים כרגע על פיתוח רחם מלאכותי (וזה כבר מאוד מתקיים) וגם על הפרייה של ביצית ריקה ע"י שני זרעונים. לכן אני בהחלט מסוגל ויכול להביא חיים לעולם וגם מתכוון לעשות כן. עדיין לא ענית לי על השאלה מה פסול בהומוסקסואליות.

תשובה

אני לא מבין כלל למה אתה מנסה ליצור "עולם מלאכותי" ו"רחם מלאכותי" וכל מיני "המצאות אנושיות" של "אם פונדקאית". אתה רוצה להמציא משהו חדש שאלוקים לא ברא אותו ואולי הוא יהיה טוב ואולי הוא לא יהיה טוב. וגם אם יהיה "טוב" לטעמך - זה לא יהיה "טוב" כמו שאלוקים ברא אותו.
דע לך! אף פעם לא קם מישהו שיכול לאהוב בן של מישהי אחרת שאינה אמא. חבל שהילד הזה יסבול מאוד כי הוא יגדל בלי האבא והאמא האמיתים שלו.
כל מה שאתה מציע זה לעשות ניסוים בבני אדם חיים. לגדל ילדים מתוך הנחה שתצליחו לתת לו כל מה שאמא יודעת לתת. משהו נשי, משהו אימהי, משהו רך ועדין, משהו אמיתי בעוד שאין לכם שום אחוז אחד של סיכוי. אתה יכול אולי לעשות ניסוים על עצמך – אתה לא יכול לסכן את כל השמחה ועולם הרוחני שלמישהו אחר.
אתה מתעלם מהעולם שברא אלוקים ויוצר לך עולם וירטואלי שלך וחושב שהא יחזיק מעמד, ויהיה שמח וכו' וכו'. אולי תכשל ותביאו לעולם ילד מסכן שלא יסלח לכם כל ימי חייו.
מול כל הספקות הללו יש משהו טוב ובריא. יש עולם בריא. עולם שברא אותו אלוקים והוא קצת יותר חכם מכל המדענים של העולם שאנחנו מכירים. הוא ברא את כל מה שהם כבר גילו, וגם את מה שהם עדיין לא גילו. (וזה יותר פי כמה מליארדים ממה שהם כבר גילו).
הוא ברא עולם של זכר ונקבה ולא של זכר וזכר. אתה מנסה כעת להמציא המצאות שאינם לעקוף את אלוקים. חבל חבל עליך. אתם עושים נסוים בבני אדם ואני כבר רואה אותך בסוף חייך עצוב ומסכן וממורמר על החיים וכועס על כך שהחיים שלך הלכו לבטלה.
חבל חבל חבל.
אין צורך שתשקר לעצמך חס ושלום. אל תשאר עם המחלה ותתחתן עם אשה בשקר. רפא את המחלה הזאת. אפשר לרפואת אותה.
יש דרך טובה שתוציא אותך בתוך כמה חודשים מתוך הדבר הזה. תהיה כמו כולם.. תביא לעולם ילד שהוא שלך – חלק ממך, תביא לעולם ילד שיאהב אותך באמת. תאהב אותו באמת, הוא יגדל בבריאות בלי בושה ובלי בילבול ובלי עלבון מהחברים. הוא יגדל בריא ולא עקום.
אתה יכול.
רק תאמין ותצליח.

כתבות נוספות