שאל את הרב

איך בנים רואים בנות בקטע זוגי? מה זה אומר "להידלק"?

חדשות כיפה חברים מקשיבים 01/07/21 20:18 כא בתמוז התשפא

שאלה

היי:) יש לי שאלה קצת מביכה.. בזמן האחרון יצא לי ממש לתהות לעצמי מה ההבדלים בצורת חשיבה בין בנים לבנות (בכללי בכל מני סיטואציות בחיים), ובמיוחד בקטע שבינו לבינה..

א.איך בנים רואים בנות? זאת אומרת זה נכון שהם רואים אותנו בצורה מינית ומדברים ככה על בנות בינם לבין עצמם?

ב. מה זה אומר שמישהו דלוק על מישהי? (מבחינה פיזית ומחשבתית וכזה, ובכללי איך זה עובד קראשים אצל בנים?)

ג. אני אשמח לשמוע בכללי על ההבדלים בין בנים לבנות..

סליחה על השאלה, ואם זה אפשרי אני אשמח לתשובה מפורטת???? תודה רבה רבה!

תשובה

שלום וברכה.

מה ההבדל בין בנים לבנות? זו שאלה מצויינת שיש לה הרבה תשובות בהרבה תחומים. מהשאלה שלך אני מבין שמסקרן אותך במיוחד התחום הזוגי. וזה מאוד מובן. בסופו של דבר תבלי את רוב חייך עם מי שיהיה בעלך, ומכיוון שבנים שונים מבנות, זה קצת מלחיץ ומסקרן ומעניין והכול ביחד.

נתחיל מהשמועות על איך בנים מדברים/ חושבים על בנות. לבנים, בדרך כלל, יש חוויה יותר חזקה של המיניות שלהם מאשר לבנות. בטח בגיל ההתבגרות. ואין ספק שזה גורם גם להרבה מקרים של בנים שמדברים או חושבים באופן לא ראוי על נשים.

אבל האם ככה כולם? זה כל הזמן? אין מקום ליחס אחר ורגשי יותר?

אז התשובה לכל השאלות היא- לא.

בנים יכולים להתאהב, להיקשר רגשית לבחורה וגם להיפגע מדחייה. כל מה שקיים אצל בנות קיים גם אצל בנים, באופן קצת שונה, אבל קיים בהחלט! אמנם יש בנים שהמיניות "עולה להם לראש" ונותנים מקום גדול יותר למשיכה הפיזית. וכן, יש חבר'ה שבינם לבין עצמם מדברים בגסות כמו ששמעת. אבל יש גם סוג אחר של בנים שמבינים שהמיניות שלהם צריכה מסגרת בריאה. הם לא הופכים אותה למטרה ומקווים לממש אותה באופן ראוי במערכת יחסים שתכלול גם אהבה ורגש. לא רק מגע פיזי. ממילא היחס שלהם לבנות הוא פחות מחפיץ ויותר אנושי.

בסופו של דבר, לכולם זה סוג של אתגר. לא לתת למשיכה המינית לנהל את העניינים. לפעמים מצליחים ולפעמים נכשלים. כשמתבגרים, משהו בגוף קצת נרגע, וזה נעשה פשוט יותר. ההבדל המשמעותי ביותר הוא שבנים מסוגלים להפריד בין רגש למשיכה גופנית, מה שלבנות הרבה יותר קשה לעשות. ולכן הם יכולים להימשך הרבה לפני שהם מרגישים משהו בלב.

בסופו של דבר, חשוב לי שתביני דבר אחד. בנים לא חושבים על בנות רק באופן מיני. יש להם אתגר בעניין הזה אבל זה לא הכול.

ואת, את עוד תקימי בעזרת ה' בית עם מישהו שיאהב אותך בגלל מי שאת ובתוך הבית שלכם יהיה מקום להכול. גם לעולם הרגשי וגם לעולם הפיזי.

הרבה ברכה,

אסף, חברים מקשיבים.

כתבות נוספות