רחב מדי, משעמם מדי: 3 טעויות ששרה נתניהו עשתה בעלייה למטוס

רעיית ראש הממשלה התלוותה לבעלה בהמראתו המסוקרת לארצות הברית ואכזבה עם תלבושת לא אופיינית. החל מהגזרה הרחבה מדי ועד הנעליים שלא זוכות למספיק תשומת לב - הלוק של שרה נתניהו בעיקר משעמם

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 22/07/24 13:23 טז בתמוז התשפד

רחב מדי, משעמם מדי: 3 טעויות ששרה נתניהו עשתה בעלייה למטוס
שרה נתניהו בעלייה למטוס, צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

לקראת המראתו לארה"ב, ראש הממשלה נתניהו הצטלם בפתח המטוס לצידם של בני משפחות חטופים ופדויי שבי. קשה היה לפספס את מי שעמדה לצידו לאורך כל הזמן - ואנחנו לא מדברים על נועה ארגמני כמובן - רעייתו שרה. גם לנסיעה הנוכחית התלוותה הגברת נתניהו, אך כבר מחוץ למטוס הספקנו להבחין בשלוש טעויות אופנתיות שצרמו לנו בעין. רעיית ראש הממשלה דווקא יודעת להרשים עם לוקים נפלאים שמציבים אותה במרכז תשומת הלב, אך הפעם לא זה המקרה.

שרה ובנימין נתניהו

שרה ובנימין נתניהו צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

3 טעויות אופנתיות בלוק של שרה נתניהו

1. נתחיל מהחליפה הרחבה מדי, הז'קט והמכנסיים כאחד, שאמורה להיות כנראה מאווררת ושיקית אבל מפספסת את כל הגזרה של אשת ראש הממשלה. נתניהו לגמרי יכולה הייתה להסתפק במידה אחת פחות. גם על הצורה יש לנו ביקורת. במקום שהחולצה או הגופייה מתחת לז'קט רק תבצבץ מעט, היא תופסת מקום גדול מאוד בלוק של הגברת נתניהו. וחבל, כי מדובר בבד לבן ודי משעמם.

2. אין לנו התנגדות לפסים (רק מעט), אבל צריך לדעת איך ללבוש אותם. במקרה של הלוק הנוכחי, העיצוב קצת יותר מדי הזכיר לנו מדים של אסיר בארצות הברית של המאה ה-19. לפחות הצבע של החליפה מתאים לכובע הניצחון המוחלט איתו הגיע בעלה.

3. לסיום, הנעליים. לא נעים לנו לכתוב עליהן מילה רעה כי הן דווקא נפלאות, נוטפות סטייל ודי מתאימות לרעיית ראש הממשלה - אבל לא ללוק הספציפי הזה. לא רק שנעלי השפיץ מתחבאות מאחורי המכנס הרחב (כבר דיברנו עליו) ולא זוכות לתשומת הלב שמגיעה להן, הן גם בעלות אותו הצבע של החליפה וחסרות כל גיוון וריענון. במילה אחת - מאכזב.

הלוק של שרה נתניהו

הלוק של שרה נתניהו צילום: - עמוס בן גרשום / לע"מ