חנות ענק בהשקעה של מיליונים: ענקית האופנה האירופית עושה עלייה לירושלים

מותג האופנה RESERVED מפולין מגיע לראשונה לירושלים ופותח סניף דגל בקניון עזריאלי ירושלים בהשקעה הנאמדת ב-6 מיליון שקלים. זהו הסניף החמישי של הרשת בישראל והוא מכוון לקשת רחבה של קהלים, כולל קולקציית ילדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/24 11:02 ג בסיון התשפד

חנות ענק בהשקעה של מיליונים: ענקית האופנה האירופית עושה עלייה לירושלים
החנות החדשה בקניון מלחה, צילום: ארנון בוסאני

לאחר פתיחת חנויות במילנו, וונציה, לונדון ובירות נוספות באירופה, מותג האופנה RESERVED,פותח חנות חדשה בבירת ישראל בקניון עזריאלי ירושלים (מלחה) בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים. המותג מיובא לישראל ע"י קבוצת H&O, ועתה, מגיע לראשונה לירושלים.

זהו הסניף החמישי של הרשת בישראל והוא יצטרף לסניפים בקניון איילון ברמת גן, קניון גבעתיים , קניון TLV בתל אביב ומתחם מיי בייבי בירכא. הסניף החדש ישתרע על שטח של כ-1200 מ"ר ויפתח במתכונת המשלבת אופנת נשים וילדים. קבוצת H&O מתכננת להמשיך ולפתח את המותג בישראל כאשר שטח כל חנות יעמוד על כ 900 מ"ר.

קונספט ייחודי התואם את החנויות בבירות האופנה של אירופה

החנות החדשה מעוצבת בקונספט ייחודי התואם את החנויות בבירות האופנה של אירופה, קונספט אשר פותח ע"י צוות האדריכלים הבינלאומי של קבוצת LPP וכולל בין היתר חנות רחבה המעוצבת עפ"י קולקציות ומשלבת ריהוט צעיר ועדכני, מואר וייחודי.

החנות

החנות צילום: ארנון בוסאני

החנות החדשה מכוונת לקשת רחבה של קהלים ומציעה ללקוחותיה מגוון סגנונות המתאים לכל זמן: קז'ואל, ארועים, עבודה, פנאי וכו ובטווח מידות רחב (36 – 46). כמו כן מוצעת קולקציה עשירה לילדים בגילאי 4-12 שנים. המותג יביא לישראל בכל שבוע פריטים חדשים והחנות תתחדש בסחורה על בסיס שבועי, ויוצעו בה כ- 14 קולקציות מלאות בשנה.

500 חנויות ברחבי אירופה והמזרח התיכון

RESERVED נחשב למותג מוביל עם צמיחה גבוהה במיוחד וכיום עם כ-500 חנויות ברחבי אירופה והמזרח התיכון. המותג בבעלות קבוצת LPP שלה 5 רשתות קמעונאיות שונות ומעל 2200 חנויות באירופה ובמזרח התיכון ב- 40 מדינות שונות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט , מילנו , תל אביב, דובאי ועכשיו גם בירושלים.

צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "אנו גאים ונרגשים על פתיחת הסניף החמישי של מותג האופנה RESERVED, אשר מתווספת לתמהיל העסקים. קניון עזריאלי ירושלים ממשיך להתחדש עבור קהל לקוחותיו כל העת ולהביא לקניון את החנויות והמותגים המובילים, תוך בניית תמהיל רחב ומגוון של חנויות שפונות לכל הגילאים. בחודשים הקרובים צפויות עוד השקות נחשקות רבות המתקיימות כחלק מהתרחבות והתפתחות הקניון".