קומה שלמה: ענקית האופנה העולמית פותחת את החנות הכי גדולה בישראל

​​​​​​​65 מיליון שקלים יושקעו בשדרוג ושיפוץ הקניון הגדול בפתח תקווה, תושלם פתיחת 7 חנויות נוספות של מותגים בינלאומיים ומקומיים. רשת זארה תפתח את הסניף הגדול ביותר בארץ שתכלול קופות אוטומטיות בלבד

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/24 09:53 כו באייר התשפד

קומה שלמה: ענקית האופנה העולמית פותחת את החנות הכי גדולה בישראל
חנות זארה, הגדולה בישראל, צילום: גדי סיירא

הקניון הגדול בפתח תקוה, מרשת קניוני עופר ישקיע כ- 65 מיליון שקלים בשדרוג ושיפוץ הקניון וזאת כחלק ממהלך של התחדשות הקניון, שדרוג הנראות, החוויה והשבחת תמהיל החנויות. העבודות לשדרוג נראות הקניון החלו בשיפוץ מתחם המזון המהיר אשר הסתיימו בימים אלה. המשך העבודות אשר צפויות להתחיל בהמשך השנה, יכללו בין היתר: החלפת ריצוף, החלפת תקרה, הכנסת מערכות חדשות, והרחבת חנויות קיימות.

במסגרת השבחת תמהיל החנויות נפתחו ושודרגו חנויות רבות בקניון כאשר בשבועות הקרובים תושלם פתיחתן והתחדשותן של 7 חנויות נוספות של מותגים בינלאומים ומקומיים בהשקעה כוללת של כ-53 מיליון שקלים.

קומה שלמה רק לזארה

רשת זארה פתחה את הסניף הגדול ביותר בישראל אשר הורחב משטח של 1,100 מ"ר ל- 3,500 מ"ר המתפרסים על פני קומה אחת. כמו כן, זארה תפעיל לראשונה בישראל קופות אוטומטיות במטרה להפחית את העומס בקופות. החנות עוצבה בסטנדרטים של זארה הבינלאומית על ידי צוות בינוי של זארה, שהגיע מספרד וחבר לצוות הבינוי הישראלי. לחנות הוזמנה קולקציה של למעלה מ-100,000 פריטים חלקם ייחודים המגיעים רק לכ-50 חנויות פרימיום של הרשת בעולם.

החנות תכיל עשרות תאי הלבשה מאובזרים ומרווחים, בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת זיהוי של המוצרים שנלקחו לתאים וכמו כן את האפשרות להזמין מוצר אל תוך תאי המדידה. החנות החדשה תכיל מגוון קולקציות נרחבות לנשים, ילדים וגברים.

המותגים הנוספים שיפתחו חנות בקניון

  • מותג CALZEDONIA - חנות ראשונה בישראל למותג העולמי המציע אביזרי אופנה כמו: גרביים, גרביונים, טייצים, בגדי ים ועוד.
  • מותג ההלבשה התחתונה מאיטליה INTIMISSIMI - פותח חנות חמישית בישראל.
  • מותג האופנה RAZILI - פותח סניף חדש המאגד בתוכו את מיטב המעצבים הישראליים בשילוב מעצבים בינלאומיים. החנות החדשה בולטת בעיצוב הייחודי שלה ובנוסף לפרטי לבוש של מעצבים, מציעה אוסף של תכשיטים ייחודיים.
  • רשת התכשיטים והשעונים IMPRESS - פותח סניף דגל של המותג הכולל מגוון רחב וייחודי של מותגי על ומותגי אופנה של שעונים ותכשיטים, המתחלפים בתדירות גבוהה.
  • רשת ההנעלה הבינלאומית ORIGINAL'S - משווקת נעלי נוחות ואופנה. הסניף החדש נפתח בהשקעה הנאמדת בכמיליון ש"ח, ומציע מגוון נעלי נוחות של מותגים מבוקשים מהשורה הראשונה בעולם, לנשים, גברים וילדים. החנות ממוקמת בקומת מסחר תחתונה.
  • מותג הטיפוח והאיפור המוביל NARS – פותח סניף דגל של המותג המציע מגוון נרחב ביותר של מוצרי איפור וטיפוח מהמובילים ביותר. המותג מתכתב עם אופנת עילית וסטייל ונחשב לאחד המותגים הנחשקים ביותר בעולם.
  • בנוסף, לאחרונה נפתח סניף דגל ראשון בישראל של מותג ההלבשה התחתונה VICTORIA SECRET, בהשקעה של כ-5 מיליון, על פני שטח של כ-600 מ"ר בקומת המסחר התחתונה.
הקניון הגדול בפתח תקווה

הקניון הגדול בפתח תקווה צילום: גדי סיירא

עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר אומר על החוויה לאחר השיפוץ כי היא "תספק חווית בילוי וקנייה איכותית, זאת הודות לתמהיל מדוייק והימצאותם של מגוון רב של מותגים בינלאומים ומקומיים נחשקים, לצד בתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי לכל המשפחה תחת קורת גג אחת".

נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול: "אנו שמחים על הבחירה של מותגים בינלאומיים ומקומיים לפתוח בקניון הגדול את חנות הדגל שלהם, דוגמת ZARA שבחרה לפתוח אצלנו את הסניף הגדול ביותר בישראל. אנו פועלים כל העת על מנת לחדש ולרענן בהתאם לצרכים ולטעמים המשתנים של קהל הלקוחות שלנו וממשיכים לקדם הכנסת מותגים חדשים ומבוקשים, מקומיים ובינלאומיים".