"מה נזמין היום?" פתרון גאוני: וולט שמה סוף לוויכוחים הבלתי נגמרים שלכם עם האישה והחברים

Wolt הודיעה על שורת פיצ'רים טכנולוגיים חדשים שהושקו לראשונה בישראל וביניהם: אפשרות להזמנה משני בתי עסק במקביל, צ'אט ישיר בין הלקוח לשליח, חיפוש לפי מוצר והשוואת מחירים. פיצ'ר פיצול ההזמנות זמין בנתיים רק במרכז ובהמשך יגיע לכל הארץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/24 14:18 יג באייר התשפד

פתרון גאוני: וולט שמה סוף לוויכוחים הבלתי נגמרים שלכם עם האישה והחברים
וולט, אפשר גם וגם, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברת Wolt חשפה הבוקר (ג') שורת חידושים טכנולוגיים באפליקציה, גרסת 2024. מאחורי שורת הפיצ'רים שהושקו, עומדת אסטרטגיית החברה העולמית, לשדרוג חווית הצריכה כך שתאפשר ללקוחות שימוש קל ומשתלם יותר. בין יתר החידושים יהיה אפשר מעתה לפצל הזמנות באותו משלוח וכך אם קבוצת חברים מעוניינת להזמין גם פיצה וגם סושי, עתה הדבר אפשרי.

הפיצ׳רים החדשים שהושקו לראשונה בישראל:

מזמינים פיצה וגם חלב וביצים על הדרך

פיצ'ר Double Order - הזמנה נוספת על הדרך שמושק ב-Wolt בפיילוט ראשון מסוגו בישראל, מאפשר ללקוחות הזמנה משני בתי עסק במקביל וללא תוספת דמי משלוח. מדובר בחידוש משמעותי בחווית הצריכה של Wolt ומטרת המוצר היא שדרוג חווית הלקוח כך שיוכל להזמין משני בתי עסק במקביל, תוך חיסכון של עלות ההזמנה השנייה.

איך זה עובד?

  • האפליקציה תציע ללקוחות את האפשרות להזמין משלוח מבית עסק נוסף בתוך עשר דקות מרגע ההזמנה הראשונה
  • בתי העסק שניתן יהיה להזמין מהם ללא דמי משלוח הם בתי עסק שנמצאים במסלול ההזמנה המקורית (דהיינו במרחק סביר מבית העסק של ההזמנה הראשונה או מכתובת הלקוח).
  • ההזמנה השנייה תתאפשר ללא דמי משלוח, אלא בחיוב דמי תפעול בלבד
  • פיצ׳ר Double Order נמצא בפיילוט באזור המרכז ויתרחב לכלל הארץ במהלך הקיץ.
  • פיצול משלוחים

    פיצול משלוחים צילום: Wolt

חיפוש מוצרים ספציפיים, והשוואה ביניהם לפי מחיר

איפה הכי משתלם להזמין פיצה משפחתית? פיצ׳ר חיפוש (search) מתקדם ויעיל שמאפשר ללקוחות לחפש באפליקציה מוצרים ספציפיים, ולהשוות ביניהם לפי מחיר, זמן משלוח ופרטים נוספים. מטרת הפיצ'ר היא לאפשר בחירה מושכלת של מוצרים לפי צרכי הלקוחות. אם עד עכשיו בעת החיפוש באפליקציה, הלקוחות נחשפו לרשימת בתי עסק (כמו מסעדות וסופרים) בלבד, ויכולים היו להיכנס לעסק ולבצע הזמנה - מעתה הרכישה הופכת קלה ויעילה יותר, וכמובן גם משתלמת יותר.

איך זה עובד?

  • בעת חיפוש באפליקציה, לצד רשימת בתי העסק תופיע גם רשימת מוצרים.
  • הרשימה מציגה את תמונת המוצר, מחירו, שם בית העסק, זמן המשלוח ודמי המשלוח מבית העסק.
  • בלחיצה על המוצר, תוצע ללקוח האפשרות לבחור בו ולהתחיל את ההזמנה מבית העסק הנבחר.
  • ניתן לפלטר את תוצאות החיפוש לפי סוג בית העסק וגם לפי מרחק, דירוג, דמי משלוח וזמן משלוח.

בתחום האופנה תתאפשר החזרת מוצרים

"ומה קורה אם הג׳ינס גדול עליי?": פיצ'ר החזרות שהחל כפיילוט עם השקת תחום האופנה וכניסתן של חנויות פקטורי 54 לאפליקציה התרחב לשחקנים נוספים. כעת ניתן להזמין בגדים ואביזרים ממגוון חנויות כמו: ליווייס, קלוין קליין, פטי באטו, טומי הילפיגר, אוריג'ינלס, המשביר, פומה, איימי, זוהרה, ועוד - ואם הפריט לא יושב כמו שצריך, להחזיר באמצעות שליח וללא עלות נוספת.

איך זה עובד?

  • נכנסים לקטגוריות 'ביגוד ואופנה' ו׳ביגוד פרימיום׳ באפליקציה.
  • בוחרים את הפריט והמידה ומבצעים הזמנה כרגיל.
  • השליח מגיע בתוך כחצי שעה.
  • מודדים, ואם לא מתאים: נכנסים לאזור האישי, לוחצים על ׳הזמנות והחזרות׳
  • בוחרים את החנות ואת הפריט/ים שמעוניינים להחזיר.
  • מזמינים שליח והוא מגיע מיידית לאסוף את הפריטים.
  • מקבלים זיכוי ברגע שהשליח מחזיר את הפריטים לחנות.

שדרוג השיח עם השליח

"תוכל לא לצלצל בפעמון?". פיצ'ר הצ'אט בין שליח ללקוח מאפשר תקשורת ישירה מהרגע שהשליח אסף את ההזמנה, כדי לתאם את פרטי מסירת המשלוח במידת הצורך. הפיצ׳ר פותח בין היתר לבקשתם של קהילת השליחים החירשים בWolt ישראל, המונה כמאה שליחים.

שדרוג השיח עם השליח

שדרוג השיח עם השליח צילום: Wolt

הפיצ'רים הושקו לאחוזים בודדים, בהמשך יגיעו לכל הארץ

הפיצ'רים שהושקו זמינים כיום לאחוזים בודדים מהמשתמשים בישראל, כחלק מפיילוט שנערך בימים אלה ב-Wolt. מטרת הפיילוט היא בדיקה ושיפור הפיצ'רים, וטיוב היצע המגוון ללקוחות. בהמשך, צפויה החברה להרחיב את הפיילוט ולהשיק את המוצרים לכלל הלקוחות.