בשורה למילואימניקים: מלגות, החזרי הוצאות, ייעוץ משפטי וייעוץ מס - במקום אחד ובחינם

בצה"ל פתחו מרכז מטכ"לי-לאומי שיעניק למשרתי המילואים מגוון פתרונות במקום אחד, בניהם: החזר על טיפול אישי וזוגי, מענקים מוגדלים, מנטורינג לעצמאיים, מלגות סטודנט והחזרים עבור הוצאות במסגרת שירות המילואים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/24 19:29 ב בניסן התשפד

בשורה למילואימניקים: מלגות, החזרי הוצאות, ייעוץ משפטי וייעוץ מס - במקום אחד ובחינם
מילואימניקים, צילום: דובר צה"ל

בשורה למשרתי המילואים: צה"ל הודיע היום (ד') על פתיחת המרכז המטכ"לי-לאומי שיעניק למשרתי המילואים מגוון פתרונות במקום אחד. המרכז החדש צפוי להציע סיוע עבור מאות אלפי משרתי המילואים שלקחו חלק במלחמה ובני משפחותיהם.

בין השירותים: ייעוץ משפטי, ייעוץ מס, גישור, שירותי תעסוקה, מלגות ועוד

בין השירותים שהמשרתים יוכלו לקבל במרכז נמנים: החזר על טיפול אישי וזוגי, מענקים מוגדלים, מנטורינג לעצמאיים, מלגות סטודנט, החזרים עבור הוצאות במסגרת שירות המילואים, שירותי תעסוקה, גישור, ייעוץ משפטי, ייעוץ מס, מיצוי זכויות ממשלתיות ועוד. כמו כן, מנגנון הגשת הבקשות של קרן הסיוע ימשיך לפעול תחת המרכז.

כלל השירותים וההטבות במקום אחד

מטרת המרכז להוות כתובת אחת למשרתי המילואים, להנגיש להם את המענה השלם ולטפל בהם ובבני משפחותיהם בהיבטים צבאיים, אזרחיים ולאומיים - כלל השירותים וההטבות במקום אחד. בצה"ל מסרו: "צה"ל מוקיר את משרתי המילואים שעזבו הכל על מנת להתייצב למשימה וימשיך לעשות את המירב על מנת לספק את כלל צרכיהם של המשרתים בעורף, כדי שיוכלו להמשיך ולהילחם בחזית".

"יש פה אמירה חברתית שאומרת שהגיבורים החדשים בחברה הם משרתי צה"ל"

ראש אגף כוח האדם, האלוף יניב עשור בירך: "המלחמה הזאת חייבה אותנו להשתנות ולהתאים את עצמנו למציאות, המרכז הזה הוא אחד המקומות שהתפתחו והפכו למשהו גדול ומשמעותי. לצד התגמולים והמענקים, יש פה אמירה חברתית שאומרת שהגיבורים החדשים בחברה הם משרתי צה"ל, בסדיר ובמילואים".