פרקליט המדינה על הזמרים המפורסמים: "לא נפתחו חקירות פליליות"

לאחר שפורסם כי פרקליט המדינה שוקל לפתוח בחקירה פלילית נגד הזמרים אייל גולן וקובי פרץ בחשד להסתה נגד תושבי עזה, פרקליטות המדינה מבהירה כי לא נפתחו חקירות פליליות בעניין זה 

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/08/24 17:08 טו באב התשפד

פרקליט המדינה על הזמרים המפורסמים: "לא נפתחו חקירות פליליות"
אייל גולן וקובי פרץ | , צילום: canva, פלאש 90

לאחר שפורסם כי הפרקליטות מתכוונת לפתוח בחקירה פלילית נגד הזמרים המפורסמים אייל גולן וקובי פרץ בחשד להסתה כלפי תושבי עזה, פרצה סערה גדולה ברשתות החברתיות. היום (ב') הפרקליטות מפרסמת הבהרה כי לעת עתה לא נפתחו חקירות פליליות בעניין זה.

פרקליט המדינה עמית איסמן,

פרקליט המדינה עמית איסמן, , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"התבקשה פרקליטות המדינה להכין התייחסות משפטית להתבטאויות"

עוד נאמר בהודעתם: "על רקע טענות שהועלו נגד מדינת ישראל בהליך בבית הדין הבין-לאומי לצדק בהאג ובהקשרים נוספים, בהם נטען כי פעולות ישראל אינן עומדות בכללי המשפט הבין-לאומי, וכי יש לעצור את צה"ל מלהילחם, התבקשה פרקליטות המדינה להכין התייחסות משפטית להתבטאויות של גורמים מדיניים וגורמים משפיעים אחרים בישראל, אגב אירועי השבעה באוקטובר".

פרקליט המדינה שוקל לפתוח בחקירה פלילית נגד הזמרים אייל גולן וקובי פרץ

כזכור, ביממה האחרונה פורסם כי פרקליט המדינה עמית איסמן שוקל לפתוח בחקירה פלילית נגד הזמרים אייל גולן וקובי פרץ על הסתה לאלימות נגד תושבי עזה. לאחר שהשניים קראו בימים הראשונים של המלחמה: "למחוק את עזה".

בן גביר: "קורא לשר המשפטים וראש הממשלה להדיחו לאלתר מתפקידו"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לפרסומים ותקף את איסמן: "הטרלול של איסמן נמשך. קורא לשר המשפטים וראש הממשלה להביא לישיבת הממשלה הקרובה הצעת מחליטים להדיחו לאלתר מתפקידו".