"על רקע קנאות אובססיבית": תושב ירושלים הזריק לאשתו חומר מסוכן וגרם לה לשיתוק

כתב אישום חמור הוגש נגד תושב ירושלים כבן 50 המואשם שהזריק חומר מסוכן לאשתו ובכך גרם לה לשיתוק בפלג גופה התחתון ולנזק בלתי הפיך. פרקליטות המדינה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/24 15:23 ד בתמוז התשפד

"על רקע קנאות אובססיבית": תושב ירושלים הזריק לאשתו חומר מסוכן וגרם לה לשיתוק
מואשם שהזריק חומר מסוג pH=13-14, צילום: Photo-Video Lab,Shutterstock

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום חמור כנגד אליהו פרג (49) תושב העיר, לאחר שעל רקע קנאות אובססיבית הזריק לאשתו חומרים מסוכנים. המחט שהזריק גרמה לה לנזק בלתי הפיך ולשיתוק פלג גופה התחתון.

מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד מוריה הירש-כהן מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) עולה כי על רקע חשדו כי אשתו בוגדת בו, התקין מכשירי האזנה ואיתורן ברכבים שלהם ללא ידיעתה, עקב אחר מיקומה והאזין לשיחותיה בתדירות יום-יומית ובמשך שעות. במהלך חייהם יחד, במספר רב של הזדמנויות, פרץ בהתקפי זעם במהלכם היה צועק ושובר חפצים ורהיטים בביתם, כמו גם מעשים נוספים. במספר הזדמנויות הכניס חומר מסוג בנזודיאזפינים לכוסות השתיה שנתן לה, באופן שהשפיע על תפקודה וגרם לה להירדם.

"פרץ בהתקפי זעם במהלכם היה צועק ושובר חפצים"

"פרץ בהתקפי זעם במהלכם היה צועק ושובר חפצים" צילום: UfaBizPhoto,Shutterstock

"כתוצאה ממעשיו, נותרה המתלוננת משותקת לצמיתות בפלג גופה התחתון"

בוקר אחד, לאחר ששתתה מן החומר שנתן לה ונרדמה, דקר אותה פרג בגבה ובשיבנה באמצעות מזריקים שהכין, ובהם חומר מסוג pH=13-14 המהווה חומר בסיס חזק מאוד בחומרי ניקוי עוצמתיים. כאשר התעוררה המתלוננת, החלה לצעוק מכאב בבטנה ופונתה לבית החולים, כאשר פרג נוסע עימה ונמנע מלדווח על מעשיו. בהמשך, מצבה של המתלוננת הידרדר כתוצאה מהדקירה שדקר בה, כאשר המחט שהחדיר לגבה של המתלוננת גרמה לנזק בלתי הפיך. כתוצאה ממעשיו, נותרה המתלוננת משותקת לצמיתות בפלג גופה התחתון.

כתב האישום מייחס לפרג עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, שלילת כושר התנגדות לשם ביצוע עבירה, פציעה בנסיבות מחמירות, שימוש ברעל מסוכן, פגיעה בפרטיות, האזנת סתר שלא כדין והיזק לרכוש במזיד. נבקש להדגיש כי מדובר בעבירות מחמירות, אשר תואמות את היסוד הראייתי הקיים בתיק. הפרקליטות ביקשה מביהמ"ש להאריך את מעצרו של פרג עד תום ההליכים.