הרצח המזעזע בצפון: "הוא מצא את מותו וראשו נערף כדי שישמש לקח"

בהמשך להודעת המשטרה על מציאת חלקי גופה בצפון, נודע כי הנרצח הוא רביע עראידה, בנו של שגריר ישראל לשעבר בנורווגיה. בקואליציית ארגוני פשיעה לקחו אחריות למעשה: "הזהרנו אתכם שוב ושוב לנתק את קשריכם עם הסרטן של אבו לטיף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/24 14:00 ז בסיון התשפד

הרצח המזעזע בצפון: "הוא מצא את מותו וראשו נערף כדי שישמש לקח"
רביע עראידה, הנרצח שגופתו הושחטה, צילום: שימוש לפי סעיף 27א'

רביע עראידה, בנו של שגריר ישראל לשעבר פרופסור נעים עראדיה, הוא הנרצח שגופתו אותרה הבוקר (ה') סמוך למגאר ועליה סימני אלימות קשים אותם הגדירו גורמים במשטרה כ"רצח בסגנון דעאש". במשטרה ייחסו את הרצח לסכסוך בין עבריינים.

הרקע לאירוע: סכסוך בין עבריינים

בהודעת המשטרה נכתב: "משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות מותו של תושב מגאר בן 43 שהתרחש הבוקר בשטח פתוח סמוך למגאר. השוטרים נמצאים כרגע במספר זירות הקשורות לאירוע ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים".

אלא שקואליציית ארגוני פשיעה יריבים לחמולת אבו לטיף, פרסמו הודעה בה לקחו אחריות למעשה. בהודעה שהופצה נכתב: "כבר הזהרנו אתכם שוב ושוב לנתק את קשריכם עם הסרטן של אבו לטיף! מעשיכם חוזרים ישר אליכם בכפר הטוב מע'אר כשהאדם המתקרא רביע עראידה. כולכם צפיתם בימים האחרונים באיומים מעמוד הטיקטוק שלו כלפי כל מתנגדי משפחת אבו לטיף - הוא מצא את מותו וראשו נערף כדי שישמש לקח בעבור כל מי שאינו לומד לקח. הוא קיבל את המגיע לו וצפו למעשים כבירים יותר בעתיד בעזרת אללה". לשון ההודעה.

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il