הסתבכות המיליונים של וולט: זאת עורכת הדין הבכירה שחשודה בשיתוף פעולה

בית משפט השלום בראשון לציון התיר לפרסם את שמה של עו"ד טלי עזריאל כמי שחשודה בשיתוף פעולה עם "וולט" בפרשייה בה נבדקת העלמת חשבוניות במאות מיליוני שקלים. עזריאל חשודה במעורבות בעבירות מס שבוצעו לכאורה בחברת המשלוחים "וולט" בשנים 2021 - 2023

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/24 16:29 כז באייר התשפד

הסתבכות המיליונים של וולט: זאת עורכת הדין הבכירה שחשודה בשיתוף פעולה
וולט, נחשה עורכת הדין החשודה במעורבות , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בית משפט השלום בראשון לציון התיר היום (ג') לפרסם כי עו"ד ורו"ח טלי עזריאל חשודה במעורבות בעבירות מס שבוצעו לכאורה בחברת המשלוחים "וולט" בשנים 2021 - 2023. בשבוע שעבר שוחררה החשודה בתנאים מגבילים, ובמעמד זה ניתן צו איסור פרסום על שמה למשך 48 שעות, עתה ביטל בית המשפט את חסיונה.

החשד: כך הצליחו להעלים חשבוניות בהיקף מאות מילויני שקלים

בבקשה שהוגשה לבית המשפט על ידי חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז צוין כי עו"ד ורו"ח עזריאל נתנה שירותי ייעוץ ל"וולט" בשנים שבהן בוצעו העבירות לכאורה, תחילה כשותפה במשרד עורכי הדין "הרצוג, פוקס, נאמן" ולאחר מכן כשותפה במשרד רואי החשבון PWC.

עוד צוין בבקשה כי במסגרת חקירה שמנהלת רשות המסים באמצעות חקירות מכס ומע"מ תל-אביב והמרכז בחשד לעבירות על חוק מע"מ וקיזוז חשבוניות פיקטיביות בענף המשלוחים, עלה החשד כי מאז ינואר 2021 קיזזה חברת "וולט" חשבוניות החשודות כפיקטיביות על שם חברת "תלוש לעצמאי" בהיקף של מאות מיליוני שקלים במעורבותה של עו"ד ורו"ח עזריאל.

החשדות נגד חברת "וולט"

על פי ממצאי החקירה עד עתה עולה החשד כי סכום חשבוניות המס החשודות כפיקטיביות שקוזזו מסתכם לכל הפחות בערך של כ-230 מיליון שקלים עסקאות, שהמס בגינן כ-33.5 מיליון שקלים. במקביל, קיים חשד לכאורה לעבירות מס נוספות בחברת "וולט".