בן גביר במפגן תמיכה בקצין המשטרה הבכיר: "מעניק לו את מלוא הגיבוי"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הזמין ללשכתו את מפקד תחנת חדרה החשוד בין היתר בתקיפה ובשיבוש הליכי חקירה. בפגישה אמר בן גביר כי הוא מעניק גיבוי מלא למפקד התחנה וכי הוא מבקש לחזק אותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/24 21:26 ד באב התשפד

בן גביר במפגן תמיכה בקצין המשטרה הבכיר: "מעניק לו את מלוא הגיבוי"
סנ"צ פולק והשר בן גביר בלשכתו, צילום: דוברות עוצמה יהודית

חקירת מפקד תחנת חדרה: לאחר שפשטו חוקרי מח"ש אמש (ד') בשעת לילה על ביתו של מפקד תחנת חדרה סנ"צ עמית פולק, הגיע היום מפקד התחנה ללשכתו של השר בן גביר מלווה ברעייתו. השר שהזמין את פולק ותועד לוחץ את ידו בחמימות אמר לו כי הוא: "מעניק לו את מלוא הגיבוי ומחזק אותו מול מסע השיימינג שהוא ומשפחתו עוברים".

נחקר שוב בחשד לשיבוש הליכי חקירה

כזכור, מוקדם יותר היום נחקר סנ"צ עמית פולק באזהרה פעם נוספת, בגין חשד לעבירה נוספת, מצידו, של שיבוש הליכי חקירה. במח"ש ציינו: "בחקירתו מוקדם יותר השבוע במח"ש טען סנ"צ פולק בפני חוקריו כי מכשירו הסלולרי נשבר ומשכך אין באפשרותו למסור להם אותו. מבדיקות שערכה מח"ש, כדין ובכפוף לצו בית משפט, עלה כי הטענה אינה נכונה לכאורה".

מח"ש, הגישו ערעור על הזיכוי

מח"ש, ארכיון | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בן גביר תקף את מח"ש

כבר עם היוודע דבר הפשיטה של חוקרי מח"ש על ביתו של פולק וחקירתו באזהרה גם הבוקר, אמר השר לביטחון לאומי: "מגבה גיבוי מלא את מפקד תחנת חדרה. מאז, חייו וחיי משפחתו הפכו לגיהינום על ידי מפגינים וכעת גם על ידי מח"ש שערכו חיפוש בביתו ליד ילדיו הקטנים בשעות מאוחרות כאילו מדובר באחרון העבריינים - מח"ש לא יהלכו אימים על שוטרים".