התנגדות לא עקרונית: בן גביר מתנגד לחוק הרבנים רק כדי לקבל דבר אחד

המשבר בקואליצה ממשיך כשבעוצמה יהודית מבהירים כי ההתנגדות לחוק הרבנים נובעת רק מהסירוב להכניס את השר לביטחון לאומי לפורום המצומצם. בש"ס חוזרים להצביע עם הקואליציה: "לא ניצור משבר בעת הזו שעלול לפגוע במאמץ המלחמתי ובעסקת החטופים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/24 11:22 ד בתמוז התשפד

התנגדות לא עקרונית: בן גביר מתנגד לחוק הרבנים רק כדי לקבל דבר אחד
בן גביר, התנגדות לא עקרונית, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

בסיעת ש"ס מסיימים הבוקר (ד') את המשבר הקואליציוני מצידם ומודיעים כי יחזרו להצביע עם הקואליציה, מנגד, מבהירים בעוצמה יהודית כי ימשיכו לשבש את עבודת הקואליציה. לאחר שהפילו את חוק הרבנים, במפלגה מבהירים כי ההתנגדות לחוק לא עקרונית וכי יצביעו בעדו במידה ודרישתו של השר בן גביר להיכנס לקבינט המצומצם תתקבל.

"חוק הרבנים 2 יעבור רק במידה והשר לביטחון לאומי יוכנס לקבינט"

"עוצמה יהודית עומדת על כך שחוק הרבנים 2 יעבור רק במידה והשר לביטחון לאומי יוכנס לפורום ניהול המלחמה, ובמידה וזה לא יקרה - תתנגד להצעה" נכתב בהודעת המפלגה. בן גביר הזכיר את האירוע הקשה בצפון בו נהרגו שני אזרחים בגולן: "רק אמש הוכח, בהפקרות הביטחונית בצפון, כמה דרושה נוכחותו של השר בן גביר בפורום ניהול המלחמה. כל עוד זה לא קורה, עוצמה יהודית תמשיך לשבש את עבודת הקואליציה".

אריה דרעי, תבע את בן כספית

אריה דרעי, חוזר להצביע עם הקואליציה. צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

במפלגה הוסיפו כי יעמדו לצד הקואיציה בהפלת הצעות החוק של האויחד עם זאת, באשר להצבעות האופוזיציה היום. בש"ס הוציאו גם כן הודעה בה נכתב כי השר בן גביר בחר להפיל את החוק ולחולל קרע מיותר בימין בזמן מלחמה בשל "שיקולים פוליטיים" וכי המפלגה "מגלה אחריות ולא תיצור משבר בעת הזו שעלול לפגוע במאמץ המלחמתי ובעסקת החטופים".