גנון בכנסת: גוטליב האשימה את סוכות בהלשנה על מתיישבים - "מריח כמו חוסר שפיות"

חברת הכנסת מהליכוד האשימה את חבר הכנסת צבי סוכות בהלשנה על מתיישבים וזאת לאחר שטען כי חברת הכנסת מעוניינת במינוי שקמה ברסלר לשרת החינוך. בתגובה - חבר הכנסת איים לתבוע אותה במיליוני שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/24 12:40 יג בסיון התשפד

גנון בכנסת: גוטליב האשימה את סוכות בהלשנה על מתיישבים - "מריח כמו חוסר שפיות"
גוטליב, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

ברקע סערת חוק הרבנים והתנגדותה הנחרצת של חברת הכנסת טלי גוטליב לקידום החוק, הבוקר (ד') התפתח עימות חריף בין חברת הכנסת מהליכוד לחבר הכנסת צבי סוכות מהציונות הדתית לאחר שטען כי התנהלותה מעידה כי היא מעוניינת לראות את שקמה ברסלר כשרת החינוך. בציוץ תגובה שהעלתה ל-"X" האשימה גוטליב את סוכות בהלשנה על מתיישבים ותקפה את מפלגת הציונות הדתית.

"זה מי שהיה מקור הלשנה נגד מתיישבי יהודה ושומרון"

"צבי סוכות זה איזה חבר הכנסת שמתחזה לאיש ימין" פתחה גוטליב. "זה מי שהיה מקור הלשנה נגד מתיישבי יהודה ושומרון בעברו, מעז לומר היום באיזו ועדה שאני רוצה את שקמה ברסלר כשרת חינוך 'לפי איך שזה נראה' כך מילותיו. וזה כי אני מזכירה למתיישבי יהודה ושומרון מי זה הבוס שלו סמוטריץ". כתבה. "כולי תקווה שבכנסת הבאה בוחרי הציונות יבינו שבינם לבין המפלגה הזו אין כל קשר". הוסיפה. "מתיישבי יהודה ושומרון לא עסוקים בקומבינות אלא עסוקים ביישוב הארץ ושמירה על ערכי ימין בגאווה בהגינות וביושר".

סוכות: "מריח כמו חוסר שפיות"

חבר הכנסת צבי סוכות לא נשאב חייב ותקף את גוטליב חזרה: "צרור ההאשמות ההזויות כלפיי מצד חברת הכנסת טלי גוטליב מריח כמו חוסר שפיות. המלחמות שהיא מנהלת נגד הקואליציה הן החלום הרטוב של השמאל בשבוע ההתנגדות, וסלילת הדרך לשקמה ברסלר לכנסת ולהקמת ממשלת שמאל. חבל שלח"כ גוטליב יש חסינות, אחרת הייתה מקבלת תביעת ענק". בהמשך הוסיף סוכות: "בעולם של טלי גוטליב, כולם שמאל. רק היא ימין. ימין מלא מלא צרחות".