בשעת לילה מאוחרת - דרעי הטיח בנתניהו: "אין לך שליטה על כלום"

יו"ר מפלגת ש"ס זעם על ההחלטה להסיר את חוק הרבנים מסדר היום ותקף במשך דקות ארוכות את נתניהו בשיחה בין השניים: "מאז קום המדינה לא הייתה ממשלה כל כך גרועה לציבור החרדי כמו הממשלה הזאת"

חדשות כיפה חיים גרבי, חדשות כיפה 19/06/24 08:44 יג בסיון התשפד

בשעת לילה מאוחרת - דרעי הטיח בנתניהו: "אין לך שליטה על כלום"
דרעי ונתניהו, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

העימות בתוך הקואליציה מסלים: במפלגת ש"ס זעמו על החלטת ראש הממשלה להסיר את חוק הרבנים מסדר היום של הכנסת, שהתקבלה במהלך הלילה. יו"ר מפלגת ש"ס, אריה דרעי, התקשר לראש הממשלה נתניהו והטיח בו האשמות קשות על ניהול מפלגת הליכוד והקואליציה, וזאת לאחר שחברי כנסת רבים מתוך הליכוד הודיעו כי יצביעו נגד החוק. כך לפי פרסום של יהודה שליזנגר בישראל היום.

"לא הייתה ממשלה כל כך גרועה לציבור החרדי"

במהלך שיחתם, ראש הממשלה נתניהו הסביר לדרעי: "אין לי רוב לזה, ראשי הערים לוחצים עליי, בן גביר לא שומע לי, אי אפשר", דרעי הטיח בנתניהו: "אין לך שליטה על כלום. הח"כים שלך עושים מה שבא להם. זה לא ייתכן. או שיש קואליציה או שלא". עוד תקף דרעי: "מאז קום המדינה לא הייתה ממשלה כל כך גרועה לציבור החרדי כמו הממשלה הזאת".

נתניהו הסיר את חוק הרבנים מסדר היום

כזכור, אחרי הסערה שעורר חוק הרבנים, ראש הממשלה החליט במהלך הלילה על הסרת החוק מסדר היום. בהודעה שיצאה בשעת לילה מאוחרת נכתב: "בהמשך להתייעצויות שקיימו הערב ראש הממשלה ויו"ר הקואליציה, ראש הממשלה החליט להסיר את הצעת חוק רבני ערים מסדר היום של ועדת החוקה ושל מליאת הכנסת".