במפלגתו של גנץ איימו מפני חשיפת הפרוטוקולים - כך השיבו בליכוד

במפלגת המחנה הממלכתי התייחסו לדבריו של נתניהו בישיבת הממשלה ותקפה: "בעתיד עוד ייחשפו הפרוטוקולים ואז ידע הציבור מי היסס ומי חתר לניצחון אמיתי" | בליכוד השיבו: "מי שברח מהמלחמה לא יטיף מוסר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/24 17:28 י בסיון התשפד

במפלגתו של גנץ איימו מפני חשיפת הפרוטוקולים - כך השיבו בליכוד
גנץ ונתניהו, צילום: Noam Revkin Fenton,Flash90

לאחר שראש הממשלה האשים את גנץ ואייזנקוט בניסיון "לקבל החלטות מכובסות של תבוסה", במפלגת המחנה הממלכתי יצאו במתקפה על נתניהו ואיימו מפני חשיפת הפרטוקולים של ישיבות הקבינט בעתיד. "בעתיד עוד ייחשפו הפרוטוקולים ואז ידע הציבור מי היסס ומי חתר לניצחון אמיתי" נכתב בהודעת המפלגה. עוד נכתב: "תבוסתנות: לפחד לתת לצה"ל לתמרן. למסמס את הכניסה לחאן יונס ורפיח. להסס להעביר את המאמץ האופרטיבי צפונה. ולסרב להגדיר את החזרת תושבי הצפון לבתיהם בביטחון כחלק ממטרות המלחמה".

"מי שברח מהמלחמה לא יטיף מוסר"

בליכוד השיבו למתקפה של המחנה הממלכתי והאשימו את המפלגה בבריחה מהמלחמה: "מי שברח מהמלחמה לא יטיף מוסר לראש הממשלה נתניהו שמוביל את המערכה ולא מוכן להתפשר על פחות מניצחון מוחלט. בוודאי לא בני גנץ שנמלט מקבלת החלטות קשות, שנכנע לכל לחץ בינלאומי, שהסכים להקמת מדינה פלסטינית ושהצהיר מעל כל במה שהוא מוכן לסיים את המלחמה לפני השבת כל חטופינו והשלמת כל יעדינו".

"יש כאלה שמבקשים לשנות את המטרות, ולהבנתי זה מהשניים שפרשו"

מוקדם יותר אמר נתניהו בישיבת הממשלה: "אנחנו במלחמה רב חזיתית. לגבי הדרום - יש לנו מטרות והיעד הזה לא שונה. יש כאלה שמבקשים לשנות את המטרות, ולהבנתי זה מהשניים שפרשו. הם רוצים החלטות מכובסות של תבוסה ולהשאיר את חמאס על כנו - זה לא מקובל עליי".