השרים ווסרלאוף ואליהו תקפו בישיבת הממשלה - כך הגיב נתניהו

בציטוטים שהתפרסמו מתוך ישיבת הממשלה, דיברו השרים אליהו ווסרלאוף בנוגע לחוסר בתגובה כלפי הירי מרצועת עזה, נתניהו השיב שהדברים יטופלו בקבינט. על תלונותיה של השרה דיסטל ענה: "מי שלא מצליח לעמוד בביקורת זה לא המקום שלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/23 14:34 כא בשבט התשפג

השרים ווסרלאוף ואליהו תקפו בישיבת הממשלה - כך הגיב נתניהו
נתניהו, בישיבת הממשלה, צילום: Amit Shabi/POOL

ציטוטים מישיבת הממשלה: בישיבת הממשלה היום (א') העלו שרי הממשלה טענות לגבי תגובתה של ישראל לפיגועים וגם לירי הרקטה מעזה אמש. לפי ציטוטים שפרסם העיתונאי ירון אברהם מצוטטים שרי מפלגת עוצמה יהודית כמי שתוקפים את התנהלות הממשלה סביב עניין ירי הרקטות והתגובה לפיגועים. 

נתניהו בישיבת הממשלה:

כך למשל, השר עמיחי אליהו, אמר בישיבה: "ההסברה הביטחונית והמשפטית שלנו לא טובה" והשר ווסרלאוף תהה "איך זה שלא הגבנו על הרקטה בלילה?". נתניהו ענה להם כי הדבר יידון בישיבת הקבינט הבאה. בהמשך הישיבה נזף נתניהו בשר זוהר לאחר שהאחרון איחר לישיבת הממשלה.

דיסטל נדחקת

דיסטל נדחקת צילום: Yonatan Sindel/Flash90

 "מי שלא מצליח לעמוד בביקורת זה לא המקום שלו"

תקרית נוספת נרשמה בין שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן לראש הממשלה כשהעלתה טענות לגבי תפקוד משרדה. "אין לי מדפסת, אני משלמת אותה מכיסי" אמרה השרה. עוד היא הוסיפה: "אני לא מבינה איך אפשר לעשות ככה הסברה. אני מימנתי פליירים השבוע. יש נגדי מתקפה תקשורתית" אמרה. נתניהו הגיב לדיסטל ואמרה: "אני עומד תחת ביקורת 40 שנה. מי שלא יודע לעמוד תחת ביקורת, מי שלא מצליח לעמוד בביקורת זה לא המקום שלו".

נתניהו בישיבת הממשלה, חוק גירוש מחבלים יעלה

נתניהו בישיבת הממשלה, הגיב לתלונות השרים | צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ