הפגישה עם נתניהו כמעט התפוצצה: "אני לא מוכנה שהמדליף יהיה"

חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד הסתכסכה בשבוע שעבר עם בכירי לשכת ראש הממשלה המיועד נתניהו והמתיחות עדיין איתנו | וגם, התפקיד אותו ביקשה טלי גוטליב נחשף

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/12/22 10:41 טו בכסלו התשפג

הפגישה עם נתניהו כמעט התפוצצה: "אני לא מוכנה שהמדליף יהיה"
טלי גוטליב, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

כמו יתר חברי הליכוד, גם הח"כית חדשה והבולטת טלי גוטליב זומנה לפגישה עם ראש הממשלה המיועד נתניהו על מנת להבין איזה תפקיד היא רוצה ומה ניתן להציע לה, אבל הפגישה כמעט התפוצצה בעקבות סירוב של גוטליב לשבת יחד עם צחי בוורמן, בכיר בלשכת נתניהו. 

על פי דיווח של דפנה ליאל נתניהו הציע אמש לח״כ טלי גוטליב לכהן כסגנית שרה אבל היא סירבה כי ברצונה לחוקק מהכנסת. גוטליב ביקשה להיות חברה בוועדת חוק ומשפת שקיבל רוטמן וכן גם בוועדת חוץ וביטחון. 

בפגישה אמרה גוטליב: אדוני ראש הממשלה צחי לא יכול להיות בפגישה", נתניהו השיב: "הוא נמצא בכל הפגישות". גוטליב ענתה :"אני לא מוכנה שהמדליף של בן כספית יהיה בפגישה". נתניהו מצא פשרה ואמר:"טוב,אז הוא ישב בצד ורק ירשום פרוטוקול".

כאמור, בשבוע שעבר פורסם כי חברת הכנסת הטרייה טלי גוטליב מאשימה את מקורבי נתניהו בהדלפת שיחה שנערכה בינהם לעיתונאי בן כספית. את ההתכתבות חשפה העיתונאית דפנה ליאל. "תוכן השיחה היה ידוע רק לי ולצמד הפקידים האלו" כתבה גוטליב כשהיא מאשימה את מקורבי נתניהו צחי ברוורמן ואיקי כהן. חברה לסיעה דוד ביטן גיבה אותה. לאחר שהודעתה נמחקה מהקבוצה על ידי עליזה בראשי מנהלת הסיעה כתבה שוב גוטליב, זעמה גוטליב וטענה כי מדובר בסתימת פיות.