אחרי ארבע שנים בוושינגטון: דני אבדיה הוכרז רשמית בפורטלנד

קבוצת הכדורסל פורטלנד מליגת ה-NBA הכריזה באופן רשמי על מעברו של השחקן הישראלי דני אבדיה לקבוצה | וושינגטון ויזארדס, קבוצתו הקודמת, קיבלה עבורו את השחקן מלקולם ברוגדון ובחירה 14 בדראפט

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/24 09:09 א בתמוז התשפד

אחרי ארבע שנים בוושינגטון: דני אבדיה הוכרז רשמית בפורטלנד
אבדיה, צילום: CC BY-SA 2.0 All-Pro Reels

השחקן הישראלי דני אבדיה עבר באופן רשמי מקבוצת וושינגטון וויזארדס לפורטלנד טרייל בלייזרס, כך הכריזה הקבוצה בחשבון ה-X שלה. ההודעה מגיעה לאחר ערב הדראפט שהתקיים בשבוע שעבר ואחרי עונה מדהימה מבחינתו של השחקן הישראלי. בתמורה לאבדיה קיבלה וושינגטון את השחקן מלקולם ברוגדון, בחירה 14 בדראפט הנוכחי ובחירה בסיבוב הראשון והשני בערבי הדרפא שייתקיימו בשנים הקרובות.

דני אבדיה

דני אבדיה, צילום: David Cohen/Flash90

אבדיה על קבוצתו הקודמת: "תמיד תהיה בליבי"

אבדיה, הקדיש פוסט בחשבון האינסטגרם למעבר וכתב: "איך אני יכול להתחיל לתאר את המסע שעברנו ביחד. ארבע שנים של עליות ומורדות, ניצחונות והפסדים, עבודה קשה ופציעות. נתתי הכל - את הלב והנשמה שלי, בכל דקה שעליתי על המגרש הזה". עוד המשיך והוסיף: "לאוהדים המדהימים שהופיעו לכל משחק בטוב וברע, אתם תמכתם בי מהרגע שנחתתי וגרמתם לי להרגיש בבית ועל כך אני מודה לכולכם". לבסוף הצהיר כי וושינגטון ויזארדס "תמיד תהיה בליבי".

השחקן הישראלי שבר את שיא הנקודות של עמרי כספי ב-NBA

כזכור, בחודש פברואר, שחקנה הישראלי של הוושינגטון ויזארדס, דני אבדיה, קלע לא פחות מ-43 נקודות בהצגת ענק מול ניו אורלינס. הנתון הזה שובר כמובן את שיאו האישי של אבדיה, אך גם את שיאו הקודם של עמרי כספי שעמד על 36 נקודות. בסופו של דבר המשחק נגמר בהפסד של הוושינגטון 133:126 לניו אורלינס, עובדה שמעיבה בקצת על ההישג המדהים.