נתניהו זועם על התובע: "באיזו חוצפה אתה מעז להשוות בין מפלצות החמאס לחיילי צה"ל"

ראש הממשלה נתניהו זועם על החלטת התובע הראשי של האג לדרוש צו מעצר נגדו ונגד שר הביטחון: "כך בדיוק נראית האנטישמיות החדשה, היא עברה מהקמפוסים במערב לבית המשפט בהאג. איזו בושה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/24 20:08 יב באייר התשפד

נתניהו זועם על התובע: "באיזו חוצפה אתה מעז להשוות בין מפלצות החמאס לחיילי צה"ל"
ראש הממשלה זועם , צילום: וידאו: איתי בית-און / לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ

ראש הממשלה נתניהו הגיב הערב (ב') במתקפה חריפה על התובע הראשי בבית הדין הפלילי הבינלאומי של האג בעקבות החלטתו לדרוש מבית הדין להטיל עליו ועל שר הביטחון צו מעצר בינלאומי. "הצו האבסורדי והשקרי של התובע בהאג לא מכוון רק נגד ראש ממשלת ישראל ונגד שר הביטחון - הוא מכוון נגד מדינת ישראל כולה" אמר נתניהו.

עוד תקף ראש הממשלה: "הצו מכוון נגד חיילי צה"ל, שנלחמים בגבורה עילאית במרצחי החמאס השפלים, שתקפו אותנו באכזריות נוראה ב-7 באוקטובר. התובע בהאג, באיזו חוצפה אתה מעז להשוות בין מפלצות החמאס לחיילי צה"ל, הצבא המוסרי ביותר בעולם?!".

ראש הממשלה המשיך: "באיזו חוצפה אתה משווה בין החמאס שרצח, שרף, ביתר, ערף, אנס וחטף את אחינו ואחיותינו, לבין חיילי צה"ל שנלחמים מלחמה צודקת שאין כמוה במוסריות שאין דומה לה. כראש ממשלת ישראל, אני דוחה בשאט נפש את ההשוואה של התובע בהאג בין ישראל הדמוקרטית לבין רבי-המרצחים של החמאס. זהו עיוות מוחלט של המציאות".

ראש הממשלה הגדיר את ההחלטה כצעד אנטישמי ואמר: "כך בדיוק נראית האנטישמיות החדשה, היא עברה מהקמפוסים במערב לבית המשפט בהאג. איזו בושה. אזרחי ישראל, אני מבטיח לכם דבר אחד - הניסיון לכבול את ידינו ייכשל. לפני 80 שנה, העם היהודי היה חסר מגן מול אויבינו - אבל לא עוד".

לסיום חתם ראש הממשלה: "אני חוזר על מה שאמרתי בערב יום השואה ב׳יד ושם׳ בירושלים: "כראש ממשלת ישראל, אני מתחייב ששום לחץ ושום החלטה בשום פורום בינלאומי לא ימנעו מאיתנו להכות במי שמבקשים להשמיד אותנו. נמוטט את שלטון הרשע של החמאס ונשיג את הניצחון המוחלט. מול השקרים בהאג אני אומר: נצח ישראל לא ישקר".