פיגוע בשומרון: ישראלי הותקף סמוך לקודמים ונשקו האישי נגנב

מחבל תקף מאבטח ישראלי באזור התעשייה בראון סמוך לקדומים. המחבל גנב את נשקו של המאבטח ונמלט מהזירה. כוחות צה"ל מנהלים מצוד אחר המחבל. מצבו של הפצוע מוגדר קשה והוא סובל מחבלות בראשו

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/24 16:10 יד באב התשפד

פיגוע בשומרון: ישראלי הותקף סמוך לקודמים ונשקו האישי נגנב
לוחמים בקדומים, אילוסטרציה, צילום: Hillel Maeir/Flash90

פיגוע בשומרון: היום (א') הותקף ישראלי באזור התעשייה בראון סמוך לקדומים בשומרון על ידי מחבל. הישראלי, מאבטח שעבד באזור, הוכה בראשו ככל הנראה בפטיש ומצבו מוגדר קשה. לאחר שגנב המחבל את נשקו של הפצוע נמלט מהמקום. כוחות רבים של צה"ל פתחו במרדף אחריו, בינתיים תושבים בקדומים הונחו להישאר בבתים.

הפצוע, גבר כבן 40 הסובל פגיעות קשות בראשו

שיראל פופקין פרמדיקית איחוד הצלה שהגיעה ראשונה לזירה מסרה "מדובר בפצוע כבן 40 שסובל מחבלות ופציעות קשות בראשו. הענקתי לו סיוע רפואי ראשוני בחצר המפעל בסיוע רופא צבאי שפינה אותו מהזירה ברכב משוריין של צה"ל לעבר ניידת טיפול נמרץ של צה"ל שתפנה אותו לבית חולים. בשלב זה מצבו מוגדר קשה".

יוסי דגן

יוסי דגן , ארכיון | צילום: אליחי מנחם

יוסי דגן בתגובה לפיגוע: "הגיע הזמן שממשלת ישראל תתעורר"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מיהר להגיב לאירוע: "צריך להחזיר את ההרתעה. הפיגוע הזה לא יכול היה לבוא בלי ההסתה ומימון הטרור של הרשות הפלסטינית". דגן ביקר את ממשלת ישראל וקרא והוסיף: "הגיע הזמן שממשלת ישראל תתעורר מהקונספציה, הגיע הזמן שתבין מי האויבים שלנו ומול מי אנחנו מתמודדים".