יוסי דגן בנאום לעשרות חברי פרלמנט באירופה: "בשביל חמאס גם אתם מתנחלים"

בצל האג ראש מועצת שומרון יוסי דגן היה אורח כבוד בכנס פרלמנטרי שהתקיים באיטליה. דגן הסביר לחברי הפרלמנטים כי ישראל נלחמת גם בשבילם: "בשביל החמאס - אתם גם מתנחלים, זה לא קרב רק על הביטחון של ישראל אלא קרב על הציווילזציה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/24 22:49 כד באייר התשפד

יוסי דגן בנאום לעשרות חברי פרלמנט באירופה: "בשביל חמאס גם אתם מתנחלים"
יוסי דגן עם חברי פרלמנט באירופה, צילום: מועצה אזורית שומרון

בצל האירועים בהאג והדה-לגיטימציה ברחבי העולם נגד ישראל בכלל ויהודה ושומרון בפרט, השתתף ראש מועצת שומרון, יוסי דגן בכנס באיטליה עם עשרות חברי פרלמנטים באירופה. דגן קיים מרתון פגישות עם חברי הפרלמנט וכן נאם בכנס בהשתתפות עשרות חברי הפרלמנטים. דגן קרא לנבחרי הציבור באירופה לעצור את מסע הדלגיטימציה נגד ישראל בכלל ויהודה ושומרון בפרט. בין השאר חשף ראש מועצת שומרון בפניהם את השקרים של חמאס כלפי המתיישבים ביהודה ושומרון, והדגיש לחברי הפרלנט כי "המלחמה הגדולה ביותר היא מלחמת השקרים והדה-לגיטימציה".

בנאומו אמר יוסי דגן, ראש מועצת שומרון "מדינת ישראל נמצאת בעיצומה של מלחמה גדולה. אנחנו נלחמים היום נגד הברברים. אבל כולנו יודעים שזו לא רק מלחמה על הביטחון שלנו, זו לא רק מלחמה נגד חמאס או הרשות הפלסטינית אנחנו נלחמים יחד למען עתיד הציוויליזציה שלנו.

בשבעה באוקטובר נכנסו ברברים של חמאס למדינת ישראל. אנסו, טבחו והרגו יהודים בקיבוצים. עם הטלפונים שלהם, הם התקשרו לשותפים שלהם בעזה ואמרו בגאווה בערבית: "הרגנו מתנחלים". אבל האנשים שגרו בקיבוצים האלה הם לא מתנחלים, הם ההיפך, בישראל הקיבוצים הם קהילות סוציאליסטיות. כי עבור הרדיקלים, האיסלמיסטיים, זה לא משנה אם אתה אתאיסט קומוניסט, סוציאליסט, קפיטליסט, שמרן או פרוגרסיבי.עבור הברברים של חמאס, כולנו יהודים.
אבל אני רוצה להגיד לכם שמבחינת חמאס, אתם אזרחי אירופה - גם מתנחלים. אנחנו ישראל, אפילו לא האויב הכי גדול, אנחנו השטן הקטן בשבילם, אבל אתם ושאר העולם, אתם השטן הגדול", דברי דגן.

עוד הוסיף "אחרי ה-7 באוקטובר, אנחנו יודעים אפילו טוב יותר מאי פעם שעלינו לעמוד יחד נגד אויבינו המשותפים. אם נעמוד ביחד, ננצח. אנחנו גם נלחמים במלחמה חדשה, מלחמה למען צדק, מלחמה נגד השקרים. כלי הנשק החדשים של אויבינו הוא קמפיין להשמידנו בחרם ודה-לגיטימציה. הם רוצים לעשות לאנשים כמוני שחיים בשומרון, ארץ התנ"ך ולב ארץ ישראל, דה-לגיטימציה. יש הרבה אנשים טובים כאן ובכל העולם שתומכים בישראל ותומכים בציוויליזציה המערבית. ואם נעבוד ביחד, נוכל לבנות קואליציה חזקה ביחד. כי מה שאנחנו יודעים שצודק, ביחד, רק ביחד, ינצח", סיים ראש מועצת שומרון.

היציאה של ראש מועצת שומרון למרתון הפגישות באירופה התבצעה בצל התביעה בהאג, ובצל בקשת צווי המעצר כנגד רה"מ ושר הביטחון, בשל המלחמה בעזה והגברת הדלגיטימציה נגד ישראל בעולם בכלל ונגד יהודה ושומרון בפרט. במהלך ביקורו נפגש דגן עם חברי פרלמנט מאיטליה וממדינות נוספות באירופה במטרה לגייס תמיכה במאבק שמנהלת ישראל נגד מסע השקרים של חמאס והרשות הפלסטינית.

נציין, כי ראש מועצת שומרון מוביל מזה שנים הסברה בכל העולם על רקע המלחמה והקריאות נגד ישראל ויהודה ושומרון. הפעם, הוא יצא בראש משלחת מיוחדת להסביר את ישראל ולגייס כוחות מתוך הפרלמנטים באירופה נגד המהלכים המסוכנים שמבצעת חמאס והרשות בקרב מדינות אירופה.