לאחר העימות עם נתניהו: המסר המפוייס של גלנט לאמריקאים

שר הביטחון יצא למסע מדיני בארצות הברית כשבין היתר עומד ברקע העימות של ראש הממשלה והממשל האמריקאי סביב סוגיית משלוחי הנשק. גלנט עקץ את נתניהו: "גם כאשר אנו חלוקים על הדרך אנחנו פותרים זאת בחדרים הסגורים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/24 17:35 כ בסיון התשפד

לאחר העימות עם נתניהו: המסר המפוייס של גלנט לאמריקאים
גלנט בפתח הבית הלבן, צילום: אלעד מלכה

כחלק מסעו המדיני בארצות הברית, נפגש שר הביטחון גלנט היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ייק סאליבן בבית הלבן. גלנט העביר מסר מפוייס לאמריקאים: "המטרות והיעדים במלחמה משותפים לישראל וארה"ב, גם כאשר אנו חלוקים על הדרך אנחנו פותרים זאת בחדרים הסגורים - כעת אנחנו מסכמים את הדברים".

לבנון, עזה, איראן ומשלוחי הנשק

היום (ד') כאמור, נפגש גלנט עם היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן בבית הלבן שמוקדם יותר השבוע נפגש גם עם מזכיר ההגנה אוסטין, עם מזכיר המדינה בלינקן ועוד שורת גורמים בממשל האמריקאי. גלנט אמר בפתח הבית הלבן: "אני נכנס כעת לפגישה עם היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן בבית הלבן, על מנת לדון כפי שידידים דנים בסדרה ארוכה של דברים - לבנון, עזה, איראן, הנושאים הקשורים אליהם וגם נושא האספקה האמריקאית לישראל".

גלנט לפני המראתו

גלנט לפני המראתו, צילום: תקשורת שר הביטחון

עוד הוא הוסיף: "קיימתי כאן במהלך השבוע האחרון סדרה ארוכה של פגישות. הפגישות האלה חשובות מאוד וכעת אנחנו נמצאים בסיכומים של הדברים". גלנט סיכם: "יש לנו מטרות משותפות, יש לנו יעדים משותפים ולפעמים אנחנו גם חלוקים על הדרכים באשר להשיג אותם. את המחלוקות אנחנו פותרים בחדרים סגורים, בצורה משותפת וטוב שכך".