הודעה דרמטית של מטה משפחות החטופים: קוראים לציבור להיערך

במטה משפחות החטופים קוראים לציבור להיערך לפעולות שיעצרו לדבריהם את הפעילות השוטפת במדינה וזאת בעקבות מה שהם מגדירים "הפקרת משפחות החטופים". "הודעות נוספות ומפורטות יותר יועברו בשעות הבוקר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/24 00:46 כח באב התשפד

הודעה דרמטית של מטה משפחות החטופים: קוראים לציבור להיערך
הפגנה בעזה, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

ברקע הודעת צה"ל על איתור מספר גופות חטופים הלילה (שבת) ברצועת עזה, במטה משפחות החטופים יצאו בהכרזה דרמטית הלילה והודיעו על שיבושים מתוכננים בפעילות המדינה החל ממחר. "נתניהו הפקיר את החטופים. זו כעת עובדה" נכתב בהודעת המטה. "החל ממחר המדינה תרעד. אנחנו קוראים לציבור להיערך. עוצרים את המדינה. נגמרה ההפקרה. הודעות נוספות ומפורטות יותר יועברו בשעות הבוקר".

האב השכול למשפחות החטופים: אין לכם זכות להרעיד את המדינה

קודם לכן, דובר צה"ל הודיע כי במהלך הלחימה ברצועת עזה איתרו לוחמי צה"ל מספר גופות. בצה"ל הדגישו כי תהליך חילוץ וזיהוי הגופות יימשך מספר שעות והציבור מתבקש לנהוג באחריות ולהימנע מהפצת שמועות. ההודעה של דובר צה"ל מגיעה לאחר גל שמועות ברשתות החברתיות על איתור גופות חטופים ברצועה.

בתגובה להצהרת משפחות החטופים, יו"ר פורום הגבורה, יהושע שני, אביו של סרן אורי שני שנפל בקרבות בעוטף עזה פנה למשפחות החטופים בחשבון "X" וטען כי למשפחות אין זכות להרעיד את המדינה. "למטה המשפחות. השמועות שרצות ברשת כואבות עד מאוד" .פתח שני. "אנו מכירים את הכאב הזה ממש מקרוב ונושאים אותו יום יום מה7 באוקטובר. אבל עם כל הכאב. אין לאף אחד, אבל לאף אחד זכות להרעיד את המדינה".

שני הוסיף: "אולי זמן לעשות חשבון נפש שבמקום לתקוף את האויב הלא הוא החמאס שמחזיק בחטופים ורצח הרג ואנס בנו. תקפתם את הממשלה מהיום הראשון כאילו היא מחזיקה בחטופים. אי אפשר לברוח מהעובדה הכואבת שבכך חיזקתם את החמאס. תרעידו את המדינה? באמת? תפתחו חזית נוספת? לא מספיק לנו? אז עם כל הכאב, יש כאן מלחמה על בטחון ישראל. מלחמה קיומית
במלחמה יש אבדות ובמלחמה חובה על כולם להיות מאוחדים מול האויב. והאויב הוא החמאס".