חנוך דאום ינחה את הטקס של משפחות החטופים: "מתחייב שיהיה ממלכתי"

איש התקשורת הודיע כי ינחה את הטקס של המשפחות השכולות ומשפחות החטופים לציון שנה לטבח הנורא בשבעה באוקטובר. "דיברתי עם מארגני הטקס ואני מתחייב שזה יהיה טקס ממלכתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/24 20:02 יח באב התשפד

חנוך דאום ינחה את הטקס של משפחות החטופים: "מתחייב שיהיה ממלכתי"
חנוך דאום, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

הקומיקאי ואיש התקשורת חנוך דאום, הודיע היום (ה') כי ינחה את טקס הזיכרון של המשפחות השכולות והחטופים. בפוסט בפייסבוק שיתף דאום: "לאחר ששמעתי את דבריה הפוצעים והמכאיבים כל כך של מירי רגב, קיבלתי על עצמי להנחות את טקס הזיכרון הלאומי של המשפחות השכולות והחטופים. דיברתי עם מארגני הטקס ואני מתחייב שזה יהיה טקס ממלכתי, כל ישראלי ומאחד".

חנוך דאום: "נעמוד יחד, דתיים וחילוניים בחיבוק משותף"

דאום הוסיף כי יתן מקום לכאב ולזיכרון הישראלי על כל גווניו. "כשם שהגיבורים שלנו נלחמו יחד באותה שבת ארורה, כך אנחנו נעמוד יחד, מימין ומשמאל, דתיים וחילוניים בחיבוק משותף. לזכרם".

אמש, לאחר שבקיבוצים "נירים", "בארי" ו"ניר עוז" הודיעו כי אין בכוונתם להשתתף בטקס הזיכרון לאירועי שביעי באוקטובר לאחר מינויה של השרה מירי רגב על ניהול הטקס, מטה משפחות החטופים הודיע גם הוא אין בכוונתו להשתתף בטקס גם אם יוזמן.

"כישלון מהדהד של ממשלת ישראל הנוכחית"

"בחלוף שנה מאז הופקרו אזרחי ישראל באסון הגדול בתולדותיה, טרם שבו 109 חטופים וחטופות, וטרם הוחזרו החטופים החיים לשיקום והחללים והנרצחים לקבורה" כתבו במטה. "הכישלון המהדהד של ממשלת ישראל הנוכחית להשיב את החטופים והחטופות לא יאפשר לה להמשיך ולנסות לסגור מעגל, זאת בעוד המצב לא השתנה מאז ה-7.10 ואת השלכותיו עדיין חשות משפחות המפונים בכל יום ויום, אשר קהילתם נחרבה וביתם נהרס".