אמו של החטוף שחמאס תיעד את גופתו: "אני בוחרת לא להסתכל על התמונה"

אופיר צרפתי ז"ל הוא החטוף שחמאס פרסם את תמונת גופתו. לאחר הפרסום אימו מסרה לציבור: "אני בוחרת לא להסתכל על התמונה שהחמאס פרסם ולזכור את אופיר כמו שהוא היה ולא כמו שהחמאס החליט בלוחמה פסיכולוגית מתועבת לעשות היום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/24 20:54 יא באב התשפד

אמו של החטוף שחמאס תיעד את גופתו: "אני בוחרת לא להסתכל על התמונה"
אופיר צרפתי ז"ל | , צילום: באדיבות המשפחה

מספר שעות אחרי שדווח כי ארגון הטרור חמאס פרסם תיעוד של גופת חטוף, ולאחר שצה"ל הבהיר כי מדובר בחטוף שגופתו הובאה ארצה בחודש נובמבר האחרון, רישל צרפתי אימו של החטוף אופיר צרפתי ז"ל מפרסמת כי תמונת גופתו של בנה פורסמה על ידי ארגון הטרור חמאס: "אני בוחרת לזכור את אופיר כמו שהוא היה: גבר מושלם, חתיך, חייכן, מאושר ולא כמו שהחמאס החליט בלוחמה פסיכולוגית מתועבת לעשות היום".

"אני בוחרת לא להסתכל על התמונה שהחמאס פרסם ולזכור את אופיר כמו שהוא היה"

"אחרי עשרה וחצי חודשים של מלחמה קשה וכואבת, החמאס החליט היום לפרסם תמונה של אופיר.
אני בוחרת לא להסתכל על התמונה שהחמאס פרסם ולזכור את אופיר כמו שהוא היה", אמרה רישל. עוד הוסיפה: "מה שחשוב היום זה שהעסקה המתגבשת תצא לפועל ותצליח. ישנם 115 חטופים שחייבים לחזור הביתה - החיים לשיקום והחללים לקבורה יהודית ראויה".

הטבח במסיבת הנובה

הטבח במסיבת הנובה, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

אופיר צרפתי חגג יום הולדת במסיבת הנובה ומשם נחטף באכזריות לעזה

כסכור, אופיר צרפתי ז''ל חגג את יום הולדתו יחד עם בת זוגו שובל וחבריו הטובים בפסטיבל הנובה.
יום ההולדת נקטע באכזריות ואופיר נחטף לשבי החמאס. גופתו של אופיר חולצה בסוף נובמבר והובאה לקבורה בישראל בחודש נובמבר האחרון. הבוקר חמאס פרסם תיעוד של גופתו. לאחר הפרסום דובר צה"ל הגיב כי "מדובר על חטוף שנרצח וגופתו הוחזרה במבצע של צה"ל ושב"כ בסוף נובמבר. המשפחה הרלוונטית עודכנה על ידי נציגי צה"ל".