שני נרצחים בפיגוע דקירה בחולון | המחבל: פלסטיני תושב סלפית

אירוע דקירה במספר זירות ברחוב משה דיין בחולון - רינה דניב, בת 66, וגבר נוסף נרצחו, ושני פצועים פונו לבית החולים חלקם במצב קשה עד אנוש. המחבל: עמאר רזק כאמל עודה, נוטרל על ידי שוטר. הנשיא הרצוג: "אני דואב, יחד עם העם כולו, על הנרצחים בפיגוע הנורא בחולון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/24 07:40 כט בתמוז התשפד | עודכן בתאריך 04/08/24 11:50

שני נרצחים בפיגוע דקירה בחולון | המחבל: פלסטיני תושב סלפית
זירת הפיגוע בחולון, היום, צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

שני בני אדם נרצחו היום (א') בפיגוע דקירה במרכז הארץ, אישה כבת 70 וגבר בן 80. המחבל, עמאר רזק כאמל עודה, תושב סלפית שבשומרון, בן 34, הגיע לרחוב משה דיין בחולון ופצח במסע קטל. הוא דקר את שני הקשישים, ופצע גם גבר בן 68 במצב קשה וצעיר כבן 26 במצב בינוני. שוטר שהגיע למקום ניטרל את המחבל. הנרצחת בפיגוע היא רינה דניב, בת 66

זירת הפיגוע בחולון, היום

זירת הפיגוע בחולון, היום צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

"ביצענו פעולות החייאה ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה"

סגן מנהל מרחב איילון במד"א פראמדיק רמי מאושר וחובש בכיר במד"א מיחידת האופנועים ערן כרמל סיפרו: "מדובר בפיגוע קשה ומורכב, הנפגעים היו ב-3 זירות שונות מרוחקות כ-500 מטר אחת מהשניה. בכניסה לחניון אגד ברחוב דן שומרון ראינו גבר בן 26 בהכרה עם פצעי דקירה כשמצבו בינוני. בפארק סמוך הייתה אישה כבת 70 מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו פעולות החייאה ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה. גבר נוסף בסמוך אליה נפצע באורח קשה ופצוע נוסף גבר כבן 70 היה ברחוב משה דיין, ופונה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה".

זירת הפיגוע בחולון |

זירת הפיגוע בחולון | צילום: דוברות מד"א

הנשיא הרצוג הביע תנחומים: "בבוקר קשה זה, אני דואב, יחד עם העם כולו, על הנרצחים בפיגוע הנורא בחולון, מאמץ אל הלב את המשפחות השכולות שעולמן חרב, ומתפלל לרפואת הפצועים. אויבינו תוקפים אותנו שוב ושוב בטרור רווי שנאה, כשלנגד עיניהם פגיעה באזרחיות ואזרחים ישראלים תמימים וחפים מפשע, שכל חטאם היה שביקשו לחיות כעם חופשי בארצם. אני מחזק את ידי צה"ל וכוחות הביטחון במאבקם למיגור הטרור. אנחנו נמשיך לעמוד מול הטרור – מקרוב ומרחוק, לא ניכנע, לא נרפה לרגע מנחישותנו, ונמשיך להאמין בצדקת הדרך ולפעול לאורה".