עמית סגל נגד הח"כ הערבי: "כשלא מדובר בצה"ל, עודה לא מצליח לומר"

יו"ר מפלגת חדש איימן עודה הגיב ברשתות החברתיות על האירוע הטרגי במג'דל שמס: "הלב נשבר. האדמה ספוגה בדם ילדים ודמעות של אמהות". הפרשן הפוליטי תקף בחזרה: "מישהו מצליח להבין איך הילדים איבדו את חייהם?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/24 11:32 כב בתמוז התשפד

עמית סגל נגד הח"כ הערבי: "כשלא מדובר בצה"ל, עודה לא מצליח לומר"
עמית סגל | , צילום: Hadas Parush/Flash90

האירוע הטרגי במג'דל שמס: שעות לאחר הירצחם של 12 נערים ונערות ברמת הגולן, לאחר שרקטה נפלה במגרש הכדורגל במג'דל שמס שבו שהו, איימן עודה יו"ר מפלגת חד"ש שיתף אמש (שבת) ברשתות החברתיות: "הלב נשבר והאדמה ספוגה בדם ילדים ודמעות של אמהות. ילדים ששיחקו כדורגל במג׳דל שמס, איבדו את חייהם".

איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת

איימן עודה, יו"ר חד"ש, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

עמית סגל: "מישהו מצליח להבין איך הילדים איבדו את חייהם?"

עודה המשיך וכתב: "איך שלא נהפוך את זה, אין עוד פתרון מלבד לסיים את המלחמה מיד. הלב עם מג׳דל שמס". הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל תקף את עודה בתגובה: "מישהו מצליח להבין איך הילדים איבדו את חייהם? כשלא מדובר בצה"ל עודה לא מצליח לומר".

12 ילדים ונערים נרצחו במג'דל שמס

כזכור, אתמול בשעות אחר הצהריים שוגרה רקטה לעבר מג'דל שאמס שברמת הגולן, והתפוצצה במגרש כדורגל. באירוע הקשה נהרגו 12 ילדים ונערים, ונפצעו רבים נוספים. ארגון הטרור חיזבאללה הכחיש בתחילה כי הוא זה שביצע את הירי, אך נמסר מדובר צה"ל כי מניתוח המערכות המבצעיות בצה"ל עולה כי השיגור למרכז מג׳דל שמס בוצע משטח הממוקם צפונית לכפר שבעא בדרום לבנון.