הרמטכ"ל במג'דל שמס: "מעלים את המוכנות שלנו לשלב הבא ללחימה בצפון"

הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי ביקר בזירה הקשה במג'דל שמס: "מי שיורה רקטה כזו לתוך שטח בנוי רוצה להרוג אזרחים, רוצה להרוג ילדים. נפעל בכל האמצעים להשיב את תושבי הצפון הביתה בביטחון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/24 07:41 כב בתמוז התשפד

הרמטכ"ל במג'דל שמס: "מעלים את המוכנות שלנו לשלב הבא ללחימה בצפון"
הרמטכ"ל במג'דל שאמס, צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, הגיע אמש (שבת) למגרש הכדורגל במג'דל שמס ונפגש עם ראש העדה הדרוזית, השיח' מוואפק טריף ונציגי המועצה המקומית, מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין ומפקד אוגדה 210, תת-אלוף יאיר פלאי. "אנחנו יודעים בדיוק מאיפה שוגרה הרקטה היום", אמר הלוי. "בחנו כאן על חומת מגרש הכדורגל, את שרידי הרקטה, אנחנו יודעים לומר, זו רקטת פאלק עם ראש קרב של חמישים ושלושה קילוגרם. זו רקטה של חיזבאללה".

"אנחנו מחזקים מאוד את העדה הדרוזית, היא שותפה אמיצה שלנו, מלאה, בתוך שאר אזרחי ישראל"

הלוי הוסיף: "מי שיורה רקטה כזו לתוך שטח בנוי רוצה להרוג אזרחים, רוצה להרוג ילדים. אנחנו מחזקים מאוד את העדה הדרוזית, היא שותפה אמיצה שלנו, מלאה, בתוך שאר אזרחי ישראל, למלחמה על הבית, הבית של כולנו. אנחנו מחזקים מאוד את תושבי מג'דל שאמס, ואנחנו מחבקים את המשפחות השכולות ומאחלים לכל הפצועים החלמה מהירה והחלמה מלאה".

חשוב לי לומר לכם, תושבי הצפון, זו תקופה ארוכה כבר שאתם לא בבתים. אנחנו רואים את הקושי, ואנחנו נפעל בכל האמצעים להשיב אתכם הביתה בביטחון. אנחנו מעלים מאוד את המוכנות שלנו לשלב הבא ללחימה בצפון, אנחנו במקביל נלחמים בעזה. אנחנו יודעים לתקוף גם רחוק מאוד ממדינת ישראל, יהיו יותר אתגרים, אנחנו נעלה את המוכנות. כשידרש נפעל חזק. החובה שלנו, היא להחזיר את התושבים לצפון בבטחון לבתים, בכל הצפון, גליל ורמת הגולן, חובה מלאה. זה יום קשה, אנחנו נפעל לימים טובים יותר".