דיצה אור מגיבה למתקפה על נועה ארגמני: "ביזיון"

אמו של החטוף אבינתן אור התראיינה וסיפרה על החרדה מפני עסקת חטופים, עסקה שתותיר את בנה מאחור, "מדובר בגזר דין מוות בשבי על הבן שלי ואני לעולם לא אסלח לו על זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/24 11:50 יח בתמוז התשפד

דיצה אור מגיבה למתקפה על נועה ארגמני: "ביזיון"
דיצה אור |, צילום: מטה משפחות החטופים

דיצה אור, אמו של אבינתן החטוף בעזה מעל לתשעה חודשים, הצטרפה למשלחת ראש הממשלה לארצות הברית. בראיון לכאן רשת ב' הבוקר (ד') התייחסה לדיווחים אודות עסקת החטופים הנרקמת בימים אלו. עסקה שככל הנראה תהיה חלקית ותתבצע במספר פעימות.

"מאוד הזדעזענו לשמוע שראש הממשלה הולך על עסקת הפקרה. הבן שלי, גבר צעיר ובריא, הוא ועוד 100 חטופים שישארו מאחורה הם המטבעו שבעזרו משלמים על העסקה הזאת. מדובר בגזר דין מוות בשבי על הבן שלי ואני לעולם לא אסלח לו על זה ואעשה כל מה שאני יכולה".

"מי שמרשה לעצמו לרדת על נועה - זה הביזיון של עצמו"

על המילים הקשות שהוטחו בארגמני כיון שהצטרפה לנתניהו אור אומרת: "אני חושבת שזה פשוט ביזיון, בחורה שעברה כל כך הרבה. מי שמרשה לעצמו לבקר אותו ולרדת עליה בצורה מכוערת, זה הביזיון של עצמו. נועה היא בחורה חכמה, אמיצה ומסורה. כל מי שיכיר אותה באמת ישבה בקסמה".

נועה ארגמני מתאחדת עם משפחתה

נועה ארגמני מתאחדת עם משפחתה, צילום: מעיין טואף / לע"מ

"המלחמה הייתה יכולה להיות קצרה. אם לא היו עוצרים את צה"ל היינו מסיימים את הסיפור תוך חודשיים שלושה. היום הגענו מעל לתשעה חודשים זו חרדת עולם וזה ממש לא צריך להיות ככה, בטח לא מבחינה צבאית. כל השיקולים לעצור ולדשדש פוגעים בחטופים הכי הרבה. עצם המו"מ עם רוצחים ואנסים סדיסטיים, זה מאריך את המלחמה, זה נותן להם לגיטימציה. זה לא היה צריך להיות ככה מלכתחילה".

"המסר שלי ושל נועה לא שונה. נועה אומרת ומדייקת: צריך לעשות הכל כדי להשיב אותם הביתה, וזה בדיוק מה שאני אומרת. אני פשוט יודעת שעסקה שבנויה על שלבים לא תתקדם. אי אפשר לסמוך על חמאס ולתת לו נכסים אסטרטגיים ולסמוך על זה שבאמת מטוב לבו הוא ימשיך וישחרר את החטופים האחרים".