נועה ארגמני לנתניהו: כשהייתי בשבי, האמירה שלך שברה לי את התקווה

החטופה שחולצה מהשבי לאחר שמונה חודשים סיפרה לראש הממשלה כי אחד הדברים שהיו קשים במיוחד עבורה במהלך התקופה בשבי, היה לשמוע אותו אומר שהמלחמה תהיה ארוכה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/24 16:56 יז בתמוז התשפד

נועה ארגמני לנתניהו: כשהייתי בשבי, האמירה שלך שברה לי את התקווה
נועה ארגמני |, צילום: Dudu Greenspan,Flash90

נועה ארגמני, החטופה שחולצה משבי החמאס לאחר שמונה חודשים בעזה, אמרה לראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך פגישה עם משפחות חטופים שהתקיימה אמש (ב') בוושינגטון, כי אחד הדברים שהיה קשה במיוחד עבורה במהלך התקופה בשבי, היה לשמוע אותו ברדיו אומר כי המלחמה תהיה ארוכה. כך לפי דברי ארבעה מקורות שמעורים בפרטי הפגישה ופורסמו היום על ידי ברק רביד.

נועה ארגמני: "ראתה את המוות מול העיניים"

ארגמני הוסיפה ואמרה כי אותה האמירה שברה אותה ופגעה לה בתקווה שהיא תזכה לראות את אמה ליאורה, שהייתה חולה במחלת הסרטן ונפטרה מספר שבועות לאחר חילוצה מהשבי. החטופה שחולצה המשיכה ושיתפה כי במהלך השבי היא "ראתה את המוות מול העיניים", לאחר ששני חטופים ששהו עימה, יוסי שרעבי ואיתי סבירסקי ז"ל נהרגו במהלך השבי.

בנימין נתניהו

בנימין נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הצטרפותה של נועה ארגמני לנתניהו עוררה ביקורת רבה

כזכור, נועה ארגמני ואביה הצטרפו למשלחת ראש הממשלה לוושינגטון לקראת נאומו בקונגרס יחד עם בני משפחות חטופים נוספים. הצטרפותה לנתניהו עוררה ביקורת רבה בקרב בני משפחות חטופים ואישי ציבור. פרשן הארץ, אורי משגב כתב: "נועה ארגמני ואביה צריכים להתבייש בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג המטורלל והמחוייך הזה. בושה שלא הייתה כמוה. קודם כל של הזוג המטורלל שחטף וניצל אותם, אבל גם שלהם".