דוחה: עיתונאי הארץ במתקפה על נועה ארגמני

פרשן הארץ אורי משגב תקף את נועה ארגמני ואביה על כך שהשתתפו בטיסת ראש הממשלה לארה"ב: "בושה שלא הייתה כמוה. קודם כל של הזוג המטורלל שחטף וניצל אותם, אבל גם שלהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/24 09:05 יז בתמוז התשפד

דוחה: עיתונאי הארץ במתקפה על נועה ארגמני
נתניהו וארגמני, צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

אמירה דוחה: פרשן "הארץ" אורי משגב, תקף אמש (א') את נועה ארגמני ואביה בחשבון הפייסבוק לאחר שהשתתפו בטיסת ראש הממשלה. "נועה ארגמני ואביה צריכים להתבייש בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג המטורלל והמחוייך הזה, בדיוק בבוקר שבו התבשרנו על עוד שני חטופים שאתרע מזלם למות בשבי ולא לטוס לוושינגטון עם מפקיר החטופים" כתב. "בושה שלא הייתה כמוה. קודם כל של הזוג המטורלל שחטף וניצל אותם, אבל גם שלהם".

"אני בעיקר מרחם על האיש והטירוף"

בתגובה לדברים החמורים, מגיש "הפטירוטים" ינון מגל תקף: "לקרוא ולא להאמין לאן השנאה מביאה אנשים, הארוע יצא משליטה". הכתב הסרוג של כאן 11, אבישי גרינצייג, תקף גם הוא: "אני בעיקר מרחם על האיש והטירוף. השאלה היא רק על האנשים שמשתפים פה כל גיהוק שלו ועל מי שבוחר לתת לו במה".

נתניהו נפגש עם נציגי החטופים: "נחושים להחזיר את כולם"

כזכור, לקראת המראתו לארה"ב, ראש הממשלה נתניהו הצטלם בפתח המטוס לצידה של נועה ארגמני ארגמני ומשפחות חטופים נוספות. היום, נפגש ראש הממשלה עם נציגי החטופים ואמר להם: "אנחנו נחושים להחזיר את כולם" אמר. "התנאים להחזיר אותם מבשילים מן הטעם הפשוט שאנחנו מפעילים לחץ מאוד חזק על חמאס".