מגישת ערוץ 14: "את טראמפ ניסו לרצוח, את נתניהו רוצים לרצוח"

טל מאיר, מגישת תוכנית הבוקר של ערוץ 14, השוותה בין נסיון ההנתקשות בנשיא ארה"ב לשעבר טראמפ, לבין האיומים ברצח על ראש הממשלה. "בכל זאת, מדובר 'רק' בנתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/24 11:52 ח בתמוז התשפד

מגישת ערוץ 14: "את טראמפ ניסו לרצוח, את נתניהו רוצים לרצוח"
נתניהו |, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

טל מאיר, מגישת ערוץ 14, התייחסה בחשבון האינסטגרם שלה לנסיון ההתנקשות בטראמפ אמש, והשוותה בינו לבין ראש ממשלת ישראל. "אי אפשר לנתק בין ניסיון ההתנקשות בטראמפ לבין האיומים המפורשים על חייו של ראש הממשלה נתניהו, ומה שבעיקר מדהים בסיפור הזה שרבים מאזרחי ישראל כלל לא מודעים לכך".

נתניהו וטראמפ בבית הלבן.

נתניהו וטראמפ בבית הלבן. , צילום: קובי גדעון, לע"מ

מגישת ערוץ 14: "אם זו לא הסתה לרצח אז אני לא יודעת מהי הסתה לרצח"

בהמשך, כתבה מאיר: "תעשו סקר זריז בקרב צרכני הערוצים המקבילים אלינו ותגלו שרבים מהם כלל לא שמעו על כך שקרובת משפחה של חטוף הכריזה במגפון: 'נתניהו, אנו ממתינות לך עם חבל תלייה'. חבל תלייה - לא פחות. אם זו לא הסתה לרצח אז אני לא יודעת מהי הסתה לרצח. וכן, גם אם מדובר בקרובת משפחה של חטוף, יש גבולות שלא חוצים.

"אני מניחה שגם השם עמי דרור לא מצלצל לרוב האנשים", טענה, "על אף שהוא מראשי מחאת קפלן שעמד מחוץ לביתו של נתניהו בקיסריה ואיים: 'על חורבות הטירה אנחנו נקים מדשאה, ונסתום את הבריכה שלו בבטון'. הוא אגב, כן נלקח לחקירה, בגין חשד להסתה".

לסיום, מחאה מאיר: "האם המחאה תקיא אותו מתוכה? סביר להניח שלא. בכל זאת, מדובר ׳רק׳ בנתניהו. אז למעשה אפשר כבר לסכם: את טראמפ ניסו לרצוח, את נתניהו רוצים לרצוח. ומה מדווחת התקשורת? זה כבר תלוי במי אתם צופים".