בדקו אם אתם זכאים: ההטבה של עיריית ירושלים לילדי המילואימניקים

עיריית ירושלים הודיעה שתקיים בחודש אוגוסט קייטנות קיץ לילדי מילואימניקים פעילים בסבסוד של 50% מהעלות. הקייטנות לילדי העיר יהיו בין התאריכים 8.8 ל-29.8, ויתקיימו בחמש שכונות בעיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/24 11:11 ח בתמוז התשפד

בדקו אם אתם זכאים: ההטבה של עיריית ירושלים לילדי המילואימניקים
עיריית ירושלים תקיים בחודש אוגוסט קייטנות קיץ לילדי מילואימניקים פעילים, צילום: Studio Romantic,Shutterstock

קייטנות הקיץ לילדי המילואימניקים בחודש אוגוסט יוצאות לדרך. עיריית ירושלים השיקה מיזם חדש של קייטנות קיץ מסובסדות לילדי משרתי המילואים המתגוררים בירושלים. העלות לכל קייטנה משתנה בהתאם לסוג הקייטנה הנבחרת.

מדוברות עיריית ירושלים נמסר כי ההרשמה לקייטנות פתוחה לכלל הציבור, כאשר עדיפות תינתן לילדי משפחות המגויסים למילואים בחודש אוגוסט שגם יזכו לסבסוד עירוני של 50% מהסכום. הקייטנות עבור ילדי בית ספר יסודי (כולל העולים לכיתה א׳) ויתקיימו בחמש שכונות שונות: קטמונים, פת, מושבה גרמנית, קרית יובל ובית הכרם.

לבירור פרטים נוספים והרשמה יש להיכנס ללינק: https://www.coing.co/JLM_Families_Haravot_Barzel/156231#

"אנו מודים למשפחות אנשי המילואים מכל הלב על ההירתמות למאמץ המלחמתי"

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "מילואימניקים יקרים - אנחנו איתכם!
עיריית ירושלים מקיימת את קייטנות אוגוסט למענכם, לסייע ולתמוך במשפחותכם שבעורף בשעה שאתם שומרים עלינו בחזית. הקייטנות המסובסדות יאפשרו למשפחותכם הפוגה וחוויות מהנות. אנו מודים למשפחות אנשי המילואים מכל הלב על ההירתמות למאמץ המלחמתי ותרומתכם בעת הזו ומחבקים אתכם".

אדיר שוורץ, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הצעירים (התעוררות): "מדובר במענה חשוב למשפחות של הציבור המשרת, שכורעות תחת הנטל של שירות ממושך מאז מה7.10 וזקוקות למסגרת קבועה השנה גם במהלך אוגוסט המאתגר. אני מבקש לשבח את הצוות המקצועי של רשות הצעירים ואת המנהלים הקהילתיים שנענו לאתגר ומצאו יחד פתרון הולם ואיכותי למען הילדים."